Data dodania: 2023-04-21
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Numer oferty: StPr/23/1393
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Praca biurowa, prowadzenie akt pracowników, wprowadzenie danych pracowników do baz, dokumentacja i prezentacja wyników, optymalizacja danych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.04.2023
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto / godz.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- odporność na stres
- myślenie kreatywne
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista; znajomośc języka na tak wysokim poziomie jest podyktowana pracą firmy, gdzie pracownicy i współpracownicy oraz klienci operują wyłącznie językiem rosyjskim i białoruskim
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Anioł
Nr telefonu: 618345717 w. 717
E-mail: m.aniol@poznan.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -