Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-04-18

Stanowisko do spraw gospodarki komunalnej - Krynica Morska, pomorskie

Data dodania: 2023-04-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/23/0298

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje sie na stronie Urzędu Miasta w Krynicy Morskiej:
https://krynicamorska.tv/aktualnosci/nabor-na-stanowisko-ds-gospodarki-komunalnej/

Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. gospodarki komunalnej.
Wymiar czasu pracy pełny etat, zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy
na czas nieokreślony.
Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2023 r.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1 Prowadzenie spraw dotyczących utrzymania czystości i porządku w Gminie, zgodnie
z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w tym:
a Tworzenie warunków do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości
i porządku na terenie gminy.
b Zapobieganie zanieczyszczeniu ulic, placów i terenów otwartych przez likwidację
składowania odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych i przeciwdziałanie takiemu
składowaniu.
c Ustalanie (po zasięgnięciu opinii Państwowego Terenowego Inspektora Sanitarnego)
szczegółowych zasad utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy.
2 Współpraca z: Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Policją, Strażą Graniczną, WOPR
i Urzędem Morskim oraz innymi służbami w zakresie ładu, porządku i bezpieczeństwa na
terenie miasta.
3 Koordynacja przygotowań do sezonu turystycznego, kontrola jego przebiegu w zakresie
utrzymania porządku.
4 Utrzymanie plaż, współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. gospodarki
nieruchomościami gminnymi i rolnictwa, oraz stanowiskiem ds. promocji miasta, turystyki,
kultury, sportu i rekreacji.
5 Prowadzenie spraw komunikacji, drogownictwa i transportu w zakresie kompetencji gminy.
6 Prowadzenie spraw związanych z gospodarką komunalną w tym:
a W zakresie dróg, ulic i mostów oświetlenie ulic i placów, bieżące remonty, utrzymanie
czystości, mała infrastruktura, zimowe utrzymanie.
b Utrzymanie w czystości wszystkich terenów komunalnych w tym plaży, lasów
komunalnych i innych terenów wynikających z odrębnych zobowiązań.
7 Nadzór nad pracownikami wykonującymi prace przy utrzymaniu czystości w mieście.
8 Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. architektury, budownictwa i gospodarki
przestrzennej ( GKB) podczas jego nieobecności w pracy.
9 Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych
i administracyjnych.
10 Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu
prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie
dokumentacji na stanowisko BKE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych
w postępowaniu egzekucyjnym, a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie
postępowania egzekucyjnego przy pomocy Radcy Prawnego.
11 Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
12 Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną z wyłączeniem ochrony
przeciwpowodziowej.
13 Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem ludności w wodę, kanalizację, energię
elektryczną, sieć telekomunikacyjną i gazowniczą.
14 Prowadzenie spraw związanych z obsługą Stref Płatnego Parkowania, kontrola zgodności
naliczanych opłat parkingowych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz kontrola
terminowości dokonywanych wpłat z wyłączeniem abonamentu mieszkańca.
15 Zgodnie z art. 20 ust. 9 ustawy o drogach publicznych prowadzenie ewidencji dróg,
obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów.
16 Nadzór nad działalnością Portu Jachtowego w Krynicy Morskiej oraz bieżące utrzymanie
infrastruktury portowej.
17. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 25.04.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy:
1. Wymagania niezbędne:
1 obywatelstwo polskie,
2 wykształcenie minimum średnie pełne,
3 znajomość przepisów prawa z zakresu:
ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
ustawy o samorządzie gminnym,
ustawy o drogach publicznych,
ustawy prawo wodne,
ustawy o portach i przystaniach morskich.
4 posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
5 stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6 posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym
stanowisku,
7 brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8 nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1 inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie i samodzielność przy
wykonywaniu powierzonych zadań,
2 dobra organizacja pracy,
3 umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym,
4 umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
5 odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność,
6 umiejętność syntezy i analizy danych,
7 umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
8 zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,
9 preferowane doświadczenie, praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
10 umiejętność sporządzania pism urzędowych.
11 umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres,
12 umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word,
Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
NIP: 5780017940
REGON: 170008774
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Miasta w Krynicy Morskiej:
https://krynicamorska.tv/aktualnosci/nabor-na-stanowisko-ds-gospodarki-komunalnej/

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny* - własnoręcznie podpisany,
2) Życiorys ( curriculum vitae) z opisem przebiegu pracy zawodowej * własnoręcznie podpisany;
3) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie* własnoręcznie podpisany;
4) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa
ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie
(przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia
zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
5) kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem
własnoręcznie podpisane;
6) kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie świadectwa pracy potwierdzające
wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z
oryginałem własnoręcznie podpisane;
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów
rekrutacji;
8) numer telefonu lub/i adres e-mail, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu
wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez
osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznie
podpisana.

Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych
uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru.
Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające
poza dokumenty niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach
aplikacyjnych, przez Urząd Miasta Krynica Morska, ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska .
* List motywacyjny, życiorys (CV) oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie należy
opatrzyć klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko ds.
stanowisko ds. gospodarki komunalnej.

Termin i miejsce składania dokumentów: do 18.04.2023r. do godz. 15:00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w
ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15,
w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120
Krynica Morska z dopiskiem: Nabór - stanowisko stanowisko ds. gospodarki komunalnej.
Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w
wymogi zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailowo w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na
którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
Dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do
procesu rekrutacji, nieopatrzone klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną
przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą
odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 18.04.2023r. , Godziny : do 15.00

data ostatniej modyfikacji: 2023-04-18 19:30:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności