Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-04-14

Pracownik ds. administracyjnych i archiwum w referacie społeczno-organizacyjnym - Stegna, pomorskie

Data dodania: 2023-04-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/23/0287

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy w Stegnie w zakresie:
- prowadzenia archiwum Urzędu oraz nadzoru nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum;
- prowadzenia spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Wójta;
- przyjmowania i przechowywania dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych referatów i samodzielnych stanowisk Urzędu Gminy;
- porządkowania i udostępniania dokumentacji;
- należytego zabezpieczenia dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione;
- prowadzenia ewidencji dokumentacji w archiwum;
- prowadzenia ewidencji udostępnienia archiwum;
- przeprowadzania skontrum dokumentacji;
- przeprowadzania procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów;
- stałej współpracy z Archiwum Państwowym w Malborku;
- prowadzenia ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum;
- doradzania pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych;
- prowadzenia innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Wójta Gminy.
2. Prowadzenia spraw dotyczących świadczeń socjalnych dla pracowników Urzędu Gminy;
3. Przekazywanie aktów prawnych na poszczególne stanowiska;
4. Organizowania szkoleń;
5. Wykonywania zadań koordynatora w zakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego;
6. Naliczanie ekwiwalentów pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy za obuwie, odzież roboczą, pranie odzieży roboczej oraz ekwiwalentu pieniężnego za zakup umundurowania dla pracowników Straży Gminnej;
7. Prenumeraty czasopism;
8 Dokonywania analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz pilnowanie terminowego regulowania opłat;
9. Zaopatrzenia Urzędu w niezbędny sprzęt, wyposażenie i materiały eksploatacyjne biurowe i środki czystości;
10. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap;
11. Zlecania konserwacji i drobnych napraw w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urzędu gminy;
12. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach administracyjnych Urzędu Gminy.
13. Nadzór nad aktualizacją polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizację umowy z BROKEREM w zakresie organizacji przetargów na ubezpieczenia.
14. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;
- w tym wymiany i uaktualnianie pieczątek gminnych oraz ich rejestracja
15. Prowadzenie rejestrów:
- planowanych i odbytych szkoleń
- dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego;
16. Inicjowania działań na rzecz ochrony zdrowia;
17. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
18. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
19. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
20. Zastępowanie pracownika ds. techniczno-kancelaryjnych oraz pracownika ds. obsługi Rady Gminy w zakresie obsługi komisji i sesji Rady Gminy.
21.Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.

Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu,
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 24.04.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 do 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe:
- staż pracy -brak,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi, komunikatywność werbalna i pisemna,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawy o ZFŚS,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur
administracyjnych (KPA)
- instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).
- prawo jazdy Kat. B.

Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek studiów związany z zakresem i zadaniami stanowiska ds. administracyjnych i archiwum,
- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność,
- umiejętność bezkonfliktowego działania.



DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE
NIP: 5780014083
REGON: 000542646
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 55-247-81-71
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
7. Klauzula informacyjna.
8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. administracyjnych i archiwum przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/

Wymogi formalne:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracownika ds. administracyjnych i archiwum w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 14 kwietnia 2023r. , Godziny : do 14.00

data ostatniej modyfikacji: 2023-04-14 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności