Numer oferty: StPr/23/0448
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bielawki 6, 83-130 Pelplin, powiat: tczewski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Oferta kierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawnością
Wystawianie f-r sprzedaży, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki do biura rachunkowego, przygotowywanie przelewów, komunikacja z innymi działami, weryfikacja poprawności wysłanych i otrzymanych dokumentów, weryfikacja poprawności wysłanych i otrzymanych płatności.
monitorowanie należności, Kontakt: telefon 784-974-266, 506-761-005, e-mail: ksiegowosc@masarnia-bielawki.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.03.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 do 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: St. Rąbała Nieruchomości Krystyna Rąbała
NIP: 5931578560
REGON: 191279761
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wybickiego 15, 83-130 Pelplin, powiat: tczewski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Rąbała-Bondariew
Nr telefonu: 784-974-266
E-mail: ksiegowosc@masarnia-bielawki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon