Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-03-27

Podinspektor/inspektor w dziale finansowo księgowym w wymiarze 3/4 etatu - Łaziska Górne, śląskie

Data dodania: 2023-03-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/23/0190

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Fryderyka Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji.
2. Ustalanie odpłatności i wydawanie decyzji za pobyt osób przebywających w domach pomocy społecznej. (o przedłużeniu pobytu, o skierowaniu, wygaszające, uchylające, zmieniające).
3. Wystawianie decyzji administracyjnych w ŚDS (o przedłużeniu pobytu, o skierowaniu, wygaszające, uchylające, zmieniające).
4. Współpraca z organizacjami społecznymi, związkami wyznaniowymi i innymi instytucjami prowadzącymi domy pomocy społecznej.
5. Współpraca ze służbą zdrowia, placówkami oświatowymi, sądownictwem, terenowymi ośrodkami pomocy społecznej w zakresie zaspakajania niezbędnych potrzeb podopiecznych domów w tym: korespondencja z ośrodkami pomocy społecznej oraz podległymi placówkami (np. uzgodnienia dot. umieszczeń).
6. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji osób korzystających z pomocy społecznej: prowadzenie rejestrów: rejestru osób oczekujących do DPS oraz rejestru mieszkańców DPS (ruch w DPS), prowadzenie rejestru osób oczekujących do ŚDS oraz rejestru uczestników ŚDS.
7. Planowanie i zabezpieczanie środków na realizację zadań: składanie miesięcznej informacji o zapotrzebowaniu na dotację, przygotowanie polecenia przelewów - rozdzielenie środków na poszczególne DPS-y oraz prowadzenie rejestru dot. dotacji, zmiany w planach, przygotowywanie planów budżetowych na dany rok, rozliczanie dotacji przy zmianach oraz na koniec roku, składanie zapotrzebowania na środki z rezerwy celowej.
8. Sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań: sprawozdania z CAS,
z wykonania wydatków i dochodów (jednorazowe, półroczne, roczne).
9. Sporządzanie aneksów dot. DPS oraz ŚDS (uzgodnienia ze Starostwem i Urzędem Wojewódzkim).
10. Przygotowywanie obwieszczeń o kosztach utrzymania w DPS na dany rok kalendarzowy.
11. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia konkursu na zlecenie prowadzenia DPS, ŚDS.
12. Przygotowywanie i przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji
o powstaniu zaległości z tytułu nie ponoszenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej rodziców (Krajowy Rejestr Długów).
13. Współpraca z innymi działami Centrum w planowaniu i realizacji różnych form pomocy społecznej.
14. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
15. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prowadzonych spraw.

Charakter pracy - praca przy stanowisku komputerowym, pod presja czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy w grupie, bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem.

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa o pracę na okres próbny 3 mce, docelowo na czas nieokreślony
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8, I piętro - (w budynku znajduje się podjazd dla niepełnosprawnych niemniej jednak brak windy na 1 piętro),
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
pn 7.30 - 17.00, wt.7.30 - 15.30, śr. 7.30 - 15.30, czw. godz. 7.30 - 15.30, pt 7.30 - 14.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 120.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wieloletnią pracę
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: I. Wymagania niezbędne:

- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, rachunkowość lub inny kierunek przydatny do pracy na w/w stanowisku,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność tj. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
- znajomość przepisów z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
- znajomość obsługi komputera (w tym znajomość pakietu MS Office - Word, Excel),
- doświadczenie co najmniej jeden rok na podobnym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

- Umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
- umiejętność samodzielnego wyszukiwania informacji oraz zdolność do ich selekcji oceny,
- komunikatywność, swoboda wysławiania się,
- sumienność, dyskrecja,
- odporność na stres.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 6351588217
REGON: 276289558
Krótki opis działalności gospodarczej: Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Adres www: www.pcpr.mikolowski.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fryderyka Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 2244390
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.Życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem, z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej.
2.List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
3.Wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie(załącznik nr 3 do Regulaminu).
4.Kserokopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub notarialnie)
5.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub notarialnie).
6.Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub notarialnie).
7.Podpisane oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe, oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych.
8.W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego.
9.Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016r.) (załącznik nr 7 do regulaminu).
10.Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi na w/w stanowisko kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne w godzinach pracy Centrum w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie w terminie do 27.03.2023r. o przyjęciu zgłoszenia decyduje data wpływu do Centrum oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (032) 22 44 - 390
Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy., Termin: pn. godz. 7:30-17:00, wt-czw godz. 7:30-15:30, pt. godz. 7:30-14:00

data ostatniej modyfikacji: 2023-03-27 19:30:18
Komentarze
 
Polityka Prywatności