Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-04-30

Specjalista ds. sprzedaży - Goleszów, śląskie

Data dodania: 2023-03-09
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Pracodawca: FAMEKS sp. z o. o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/23/0293

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Fabryczna 6A, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -wychodzenie z inicjatywą sprzedażową, -nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, -identyfikacja potrzeb klientów, w tym weryfikacja potrzeb, -doprecyzowanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania, -promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb), -przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert, -stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego, -zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej , -przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych, -udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowej, -koordynacja procesu zamówień, -kontrola rejestru zamówień.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.04.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
  • Efektywność biznesowa
  • doświadczenie w obsłudze klienta

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : łatwość nawiązywania kontaktu oraz budowania zaufania przez telefon, silne poczucie odpowiedzialności, pietyzm dokumentowy
[Umiejętność 1] : rozwinięte zdolności interpersonalne, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywaniu zadań, wytrwałość w działaniu, nastawienie na rezultat
[Inne] : -znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, -doświadczenie w obsłudze klienta, -doświadczenie w pracy z klientem dystrybucyjnym i hurtowym, -doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: FAMEKS sp. z o. o.
NIP: 5482703351
REGON: 381264583
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fabryczna 6A, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewelina Lazarek
Nr telefonu: 338578559
E-mail: kadry@fameks.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2023-05-02 19:30:09
Komentarze
 
Polityka Prywatności