Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-03-07

Stanowisko ds. kancelaryjno-technicznych - Krynica Morska, pomorskie

Data dodania: 2023-03-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/23/0198

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje sią na stronie Urzędu Miasta w Krynicy Morskiej:
https://bip.krynicamorska.tv/artykul/praca-na-zastepstwo-na-stanowisko-inspektora-ds-kancelaryjno-technicznych-2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wewnątrz Urzędu, w tym prowadzenie ewidencji
korespondencji oraz wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej z Urzędu
(prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów).
2. Obsługa systemu e-puap.
3. Prowadzenie zbioru akt prawnych.
4. Konserwacja centrali telefonicznej.
5. Prowadzenie spraw związanych z obsługą telekomunikacyjną Urzędu.
6. Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu.
7. Prenumerata Dzienników Urzędowych, oraz nabywanie innych czasopism, książek, publikacji
niezbędnych w pracy Urzędu.
8. Nadzór nad przechowywaniem, oraz likwidacja nieaktualnych i zamawianie nowych pieczęci dla
Urzędu Miasta.
9. Przyjmowanie interesantów zgłaszających wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z
Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem lub kierowanie do właściwego referatu lub
stanowiska.
10. Gospodarowanie środkami ruchomymi w zakresie zaopatrzenia w materiały i pomoce biurowe.
11. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.
12. Przygotowanie pism na potrzeby Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza, gromadzenie
artykułów o Krynicy Morskiej.
13. Odpowiedzialność za sprzęt znajdujący się w sekretariacie.
14. Obsługa ksero i fax-u.
15. Nadzór nad służbowymi telefonami komórkowymi.
16. Zapewnienie właściwego wystroju budynku Urzędu oraz organizację prawidłowej informacji
wizualnej.
17. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
18. Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów.
19. Prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza.
20. Prowadzenie ewidencji służbowych delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Urzędu.
21. Prowadzenie spraw społecznych dotyczących Miasta.
22. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.
23. Zastępstwo za pracownika na stanowisku Obsługi Rady Miejskiej podczas jego nieobecności.
24. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.

Określenie stanowiska pracy:
stanowisko ds. kancelaryjno-technicznych
Forma zatrudnienia:
1 Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia marzec 2023 r.;
2 Wymiar czasu pracy: pełny etat;
3 Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.03.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
I Wymaganie niezbędne:
1 Obywatelstwo polskie;
2 Wykształcenie średnie lub wyższe;
3 Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4 Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5 Umiejętność obsługi komputera (programy word, excel).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
NIP: 5780017940
REGON: 170008774
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 55-247-65-27
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru o którym mowa w art. 7 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2) kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
5) kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
8) dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
9) numer telefonu lub/i adres e-mail, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznie podpisana.

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika ds kancelaryjno-technicznych w Urzędzie Miasta Krynica Morska proszone są o składanie swoich aplikacji
w Urzędzie Miasta Krynica Morska w terminie do dnia 7 marca 2023 r. do godz. 15:00.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Praca na zastępstwo na stanowisko inspektora ds. kancelaryjno-technicznych w sekretariacie Urzędu Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska,
ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska . Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
W ramach ogłoszenia przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:
Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska.

Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie wyboru kandydata.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w w/w celach jest Gmina Miasta Krynica Morska.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- żądania dostępu do danych osobowych;
- sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia sprzeciwu;
- cofnięcia zgody w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193
Warszawa
Dodatkowe informacje:
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu w procesie wyboru kandydata.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, zostaną o tym fakcie powiadomione telefonicznie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 55 247 65 27 lub w Urzędzie Miasta Krynica Morska, ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 7 marca 2023r. , Godziny : do godz. 15:00

data ostatniej modyfikacji: 2023-03-07 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności