Numer oferty: StPr/23/0162
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:
1) pełnienie funkcji przedstawiciela administratora w zakresie odpowiedzialności wobec wojskowych i cywilnych organów nadzoru - GUNB, WIGE, WDT, WOP, inspekcje sanitarne, ochrony środowiska, pracy, itp.;
2) wykonywanie rocznych planów konserwacji i remontów (RPKiR) dla zadań konserwacyjnych, napraw zapobiegawczych i remontowych oraz ich weryfikacja;
3) przeprowadzanie, kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynków, budowli i stałych urządzeń technicznych infrastruktury ogólnej;
4) opracowywanie zbiorczego planu konserwacji i remontów (RPKiR) w oparciu
o ustalenia przepisów w sprawie planowania i realizacji budżetu resortu obrony narodowej oraz normatywne wydatki określone w normach budżetowych;
5) koordynowanie, nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych oraz przedsięwzięć remontowych ujętych w RPKiR w zakresie infrastruktury ogólnej, szkoleniowej i transportowej;
6) przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych za realizowane wydatki pod względem merytorycznym;
7) kierowanie bezpośrednią działalnością Sekcji oraz inspektorów TUN w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości i stałych urządzeń technicznych, ich remontów oraz eksploatacji zgodnie z wymogami Prawa budowlanego", Prawa energetycznego", Ustawie o ochronie środowiska", ,,Ustawie o Dozorze Technicznym", zapisami ,,Instrukcji o zasadach utrzymania nieruchomości wojska" - sygn. Kwat.-Bud. 118/98 i innymi obowiązującymi przepisami państwowymi i resortowymi;
8) sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem, gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji obiektu budowlanego od momentu przejęcia w użytkowanie do rozbiórki;
9) prowadzenie ewidencji umów dotyczących zadań remontowych oraz konserwacyjnych realizowanych przez sekcję;
10) wykonywanie w wymaganych reżimach czasowych, prób, badań i pomiarów infrastruktury wynikających z przepisów państwowych i eksploatacyjnych;
11) nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie eksploatacji i dozoru stałych urządzeń technicznych przez osoby posiadające wymagane świadectwa kwalifikacyjne;
12) koordynowanie przedsięwzięć związanych z kompleksowym przygotowaniem obiektów budowlanych, stałych urządzeń technicznych i elementów infrastruktury do okresu zimowego ujętych w posezonowych przeglądach oraz oceny przygotowania kotłowni, urządzeń grzewczych i instalacji oraz sieci ciepłowniczych do kolejnego sezonu grzewczego;
13) opracowywanie sprawozdań i analiz w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości;
14) udział w realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
15) sporządzanie rocznych planów zakupów w zakresie materiałów stanowiących zabezpieczenie realizacji RPK;
16) udział w pracach zespołu uzgadniania dokumentacji;
17) udział w komisyjnym przyjmowaniu do eksploatacji elementów infrastruktury po modernizacjach i remontach;
18) współpracowanie z WIGE WDT, WOP oraz organami nadzoru budowlanego w zakresie zadań Sekcji
19) kontrolowanie i uaktualnianie ewidencji SUT oraz ewidencji urządzeń dozorowych;
20) podejmowanie działań zapobiegających korozji biologicznej obiektów oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
21) współpracowanie z osobami funkcyjnymi oraz komórkami wewnętrznymi Infrastruktury JW.3293 w zakresie problematyki Sekcji
22) udział w fachowych odprawach, szkoleniach i instruktażach organizowanych przez organa nadrzędne oraz JW. 3293.
23) nadzór merytoryczny nad działalnością Sekcji TUN
24) wykonywanie innych zadań związanych z pełnioną funkcją, wynikających z przepisów wojskowych, bieżących potrzeb oraz zleconych przez przełożonych.
25) przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizacji zadań;
26) nadzór nad realizacją umów dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości realizowanych w sekcji;
27) posiadanie aktualnych uprawnień dozorowych;
28) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.03.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, budowlane
Uprawnienia:
- sumienność
- OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
- odpowiedzialność
- Umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Praktyczne doświadczenie w zakresie kierowania zespołem,znajomość przepisów regulujących zagadnienie z zakresu prawa o zamówieniach publicznych.
Uprawnienia budowlane,uprawnienia dozorowe,przynależność do polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
umiejętność pracy w zespole ;rzetelność ,zdolności organizacyjne i analityczne
Doświadczenie zawodowe; preferowana liczba lat;5(średnie) lub 3(wyższe).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
NIP: 6670004670
REGON: 310188854
Krótki opis działalności gospodarczej: Obrona narodowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Gazińska
Nr telefonu: 261544128
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV+ LIST MOTYWACYJNY PRZESŁANY NA ADRES SIEDZIBY FIRMY+ OŚWIADCZENIE DOT. ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI PRZEPISAMI(strona internetowa 33. Bazy Lotnictwa Transportowego)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny