Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-02-13

Urzędnik d/s dróg, oświetlenia ulicznego i transportu zbiorowego - Władysławów, wielkopolskie

Data dodania: 2023-02-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Pracodawca: URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/23/0108

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: RYNEK 43, 62-710 Władysławów, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw w zakresie dot. Gminy wynikających z:
1) Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
2) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
3) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, a w szczególności:
a) przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dot. zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii,
b) projektowanie przebiegu dróg i ulic,
c) określenie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
d) koordynacja i obsługa we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych,
e) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów porządkowych na drogach publicznych i lokalnych, współdziałanie z policją w tym zakresie,
f) występowanie z wnioskami w sprawie zmian sieci komunikacyjnej masowej i rozkładu jazdy,
g) wydawanie zezwoleń na ustawianie na jezdni, poboczu lub chodniku wszelkiego rodzaju stoisk, tablic reklamowych,
h) oznakowanie ulic i dróg,
i) wydawanie zezwoleń na transport specjalny i regularny na terenie Gminy,
j) utrzymanie w należytym stanie dróg i ulic, w tym nadzór nad zimowym usuwaniem śliskości dróg i ulic.
2. Prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym.
3. Prowadzenie sprawy związanych z oświetleniem dróg i ulic, a w szczególności:
a) zlecanie z upoważnienia Wójta podmiotom zewnętrznym modernizacji i remontów oświetlenia,
b) prowadzenie rejestru awarii i zlecanie z upoważnienia Wójta usunięcia usterek podmiotowi zewnętrznemu eksploatującemu infrastrukturę oświetlenia na terenie Gminy.
4. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.
5. Prowadzenie spraw z zakresu obciążania nieruchomości stanowiących drogi, odpłatną służebnością przesyłu.
6. Zastępowanie pracownika ds. zamówień publicznych i gospodarki przestrzennej, podczas jego nieobecności.
7. Inne sprawy zlecone przez Kierownictwo Urzędu i Kierownika Referatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania kwalifikacyjne:
1) Wymagania niezbędne
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Stan zdrowia pozwalający na wypełnianie obowiązków na stanowisku.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Wykształcenie wyższe.
7. Staż pracy: minimum 1 rok.
8. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, o transporcie drogowym, o samorządzie gminnym.
9. Znajomość obsługi komputera w tym: edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych.
10. Prawo jazdy kat. B.

2) Wymagania dodatkowe
1. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne o profilu ogólnobudowlanym, budownictwo drogowe.
2. Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym charakterze, w administracji publicznej.
3. Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność.
4. Umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej.
5. Umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres.
6. Umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE
NIP: 6681290490
REGON: 000551131
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka samorządowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: RYNEK 43, 62-710 Władysławów, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Liliana Gralak
Nr telefonu: 632804650
E-mail: kadry@wladyslawow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu);
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu) o:
a) nieposzlakowanej opinii;
b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
publicznych;
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. 0 pracownikach samorządowych posiadanym obywatelstwie polskim z zastrzeżeniem art. ust. 2 1 3 ustawy.
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;
7) kserokopia prawa jazdy kat. B,
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można
a) złożyć w siedzibie Urzędu Gminy, Rynek 43, 62-710 Władysławów - w sekretariacie lub
b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Władysławów, Rynek 43, 62-710 Władysławów.
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: Nabór na stanowisko d/s dróg, oświetlenia ulicznego i transportu zbiorowego w Urzędzie Gminy we Władysławowie.
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia
13.02.2023 r. do godz. 10.
4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu.
5) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach:
I etap - otwarcie ofert i sprawdzenie warunków formalnych złożonych ofert,
II etap - rozmowa kwalifikacyjna

O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
Nabór zostanie zakończony najpóźniej do dnia 24.02.2023 r.

Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wladylawow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Władysławów

data ostatniej modyfikacji: 2023-02-08 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności