Numer oferty: StPr/23/0077
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jeździecka 1, 16-001 Ignatki-Osiedle, powiat: białostocki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Organizowanie i prowadzenie, w zależności od potrzeb każdego wychowanka zajęć terapeutycznych lub stosowanej terapii indywidualnej z ich przebiegu,
2. Prowadzenie karty udziału dziecka w zajęciach terapeutycznych z opisem ich przebiegu,
3. Opracowanie opinii z przeprowadzonych działań,
4. Współpraca z wychowawcami w ramach zadań wynikających z planu pomocy dziecku oraz pracy z jego rodziną,
5. Współpraca z innymi specjalistami placówki,
6. Udział w pracach Zespołu ds. Okresowej oceny Sytuacji Dziecka,
7. Współpraca z rodzicami biologicznymi, zastępczymi i adopcyjnymi,
8. Współpraca z instytucjami wspierającymi dziecko i jego rodzinę, w szczególności z asystentem rodziny, mająca na celu powrót dziecka do naturalnego środowiska rodzinnego, a jeżeli to możliwe umieszczenie go w rodzinie przysposabiającej lub zastępczej,
9. Prowadzenie pozostałej dokumentacji z zakresu wykonywanych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.01.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 800 do 4 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: terapeuta zajęciowy*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: udokumentowane przygotowanie do prowadzenia terapii o profilu potrzebnym w pracy z dzieckiem i rodziną
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: REGIONALNA PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNA W IGNATKACH-OSIEDLE
NIP: 9662145802
REGON: 387760745
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jeździecka 1, 16-001 Ignatki-Osiedle, powiat: białostocki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 85 333 32 30
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV