Data dodania: 2023-01-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
Pracodawca: "KK Kancelaria Biegłego Rewidenta" Katarzyna Kwiatkowska
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, średnie zawodowe, ekonomiczne
Numer oferty: StPr/23/0005
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 84, 12-200 Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu ksiąg (książka przychodów i rozchodów) i rozliczeń podatkowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.01.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia: 3.490-4.000 zł (do uzgodnienia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
- obsługa komputera, programów Word, Excel
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: mile widziana znajomość programu Symfonia oraz doświadczenie w zawodzie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "KK Kancelaria Biegłego Rewidenta" Katarzyna Kwiatkowska
NIP: 8241337550
REGON: 364452881
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 84, 12-200 Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Kwiatkowska
Nr telefonu: 514006085
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście