Numer oferty: StPr/22/1258
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)Koordynowanie prac Rady Miejskiej.
2)Organizacyjno-techniczne przygotowywanie sesji i posiedzeń Komisji Rady Miejskiej.
3)Udział w sesjach Rady Miejskiej w roli protokolanta.
4)Prowadzenie zbiorów i rejestrów uchwał Rady Miejskiej oraz ich udostępnianie.
5)Przekazywanie podjętych uchwał do Wojewody, Regionalnej Izby Obrachunkowej, Dziennika Urzędowego, BIP, Urzędu Statystycznego oraz innych organów według właściwości.
6)Prowadzenie korespondencji Rady Miejskiej.
7)Prowadzenie spraw związanych z publikowaniem informacji o Radzie Miejskiej i jej bieżących działaniach.
8)Prowadzenie rejestru skarg wnoszonych do Rady Miejskiej.
9)Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych.
10)Prowadzenie spraw związanych z wyborami prezydenckimi, do sejmu i senatu, do europarlamentu, samorządowymi oraz referendami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2022
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca w godzinach
Poniedziałek 8-17
worek-czwartek 8-16
piątek 8-15
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Halinowie
NIP: 9521471770
REGON: 000541664
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Klaudia Zasuwa
Nr telefonu: 227836020 wew. 214
E-mail: klaudia.zasuwa@halinow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv