Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-09-30

Stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa - Sztutowo, pomorskie

Data dodania: 2022-09-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: URZĄD GMINY W SZTUTOWIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/22/0988

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://www.sztutowo.pl/?p=29228

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .

1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.
2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych.
3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.
4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.
5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.
6. Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.
7. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego i przygotowywanie umów w tym zakresie.
9. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych.
10. Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
11. Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.
12. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.
13. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku
Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi.
14. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.
15. Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.
16. Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT przyjęcie środka trwałego po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.
17. Sporządzanie sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
18. Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego Planu Finansowego.
19. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo
rzeczowych.
20. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych.
21. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych.
22. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.
23. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.,
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.
26. Sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
27. Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru
umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów .
28. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
29. Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tymzakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto + dodatek stażowy ( w zależności od wykształcenia i doświadczenia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie średnie lub wyższe preferowane z zakresu z budownictwa, geodezji,
znajomość przepisów prawa: ustawy kodeks postępowania administracyjnego , ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych , ustawy prawo budowlane , ustawy Prawo zamówień publicznych
znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

Wymagania dodatkowe:
doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowiskach związanych z budownictwem,
umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze
stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W SZTUTOWIE
NIP: 5780019666
REGON: 000545099
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko inwestycji i drogownictwa
w terminie do dnia 30 września 2022r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 30.09.2022r., Godziny : do 15:00

data ostatniej modyfikacji: 2022-09-30 19:30:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności