Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-10-31

Kierownik gospodarczy - Kamieniec, śląskie

Data dodania: 2022-09-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH PRZY OŚRODKU LECZNICZO-REHABILITACYJNYM PAŁAC KAMIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe, techniczne

Numer oferty: StPr/22/1047

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gliwicka 3, 42-674 Kamieniec, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków i uprawnień kierownika gospodarczego:
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,
- utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,
- dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,
- organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)
- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
- planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora,
- organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,
- prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości,
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
- przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,
- organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,
- sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,
- odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,
- planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.)
- dokonywanie kontroli wewnętrznej,
- przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego, i inne czynności zlecone przez dyrektora szkoły.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2022
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 do 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe, techniczne
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia
Inne wymagania: wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, preferowane kierunki: administracja, ekonomia i co najmniej 2 letni staż pracy, wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6 letni staż pracy; Wymagania dodatkowe: znajomość programu Inwentarz vulcan oraz programu SIO, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa
pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych, biegła obsługa komputera, faxu, kserokopiarki,
doświadczenie w kierowaniu zespołem, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH PRZY OŚRODKU LECZNICZO-REHABILITACYJNYM PAŁAC KAMIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6452196950
REGON: 276623862
Adres www: www.zsskamieniec.wieszowanet.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gliwicka 3, 42-674 Kamieniec, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tomasz Błasiak
Nr telefonu: 322337818
E-mail: zsskamieniec@poczta.onet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2022-09-27 19:30:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności