Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-08-22

Stanowisko pracy ds. zarządzania zasobem miejskim w referacie zarządzania zasobem miejskim w wydziale zarządzania nieruchomościami - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2022-08-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/22/2209

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Stanowisko związane z realizacją zadań z zakresu gospodarowania zasobem stanowiącym własność Miasta Słupska.

Ważniejsze zadania:

prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem lub dzierżawą nieruchomości w szczególności na cele takie jak handel, usługi, tereny przemysłowo-składowe, gromadzenie odpadów, parkingi, tereny rolne, reklamy i inne;

obciążanie za bezumowne korzystanie z nieruchomości;

prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości należących do gminnego zasobu w tym wyrażania zgody na dysponowanie nieruchomością na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą (m. in. poprzez udostępnianie terenów na organizację ogólnodostępnych: imprez, zawodów, marszy, spotkań, pikników oraz w celu rozpowszechniania informacji o takich wydarzeniach banery), współpraca w tym zakresie z jednostkami Miasta;

nadzór i współpraca nad przetargami z Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Spółką z o. o. w zakresie gospodarowania terenami komunalnymi oraz przygotowywania aktów prawa miejscowego w zakresie lokali użytkowych, garaży, komórek i reklam;

współpraca w zakresie polityki udostępniania terenów m. in. w zakresie gromadzenia odpadów (również wspólnotom mieszkaniowym);

ewidencjonowanie zasobu miejskiego w zakresie powierzonych spraw.
Wynagrodzenie od 3100 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/830.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.08.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

wykształcenie wyższe;

ogólny staż pracy: minimum 1 rok;

kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

Wymagania dodatkowe:

znajomość przepisów prawnych:

1) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;

2) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (w szczególności w zakresie własności i innych praw rzeczowych oraz zobowiązań);

3) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego;

mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;

mile widziane doświadczenie w pracy w gospodarce nieruchomościami;

dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego;

umiejętność "pracy z mapą";

umiejętności interpersonalne: komunikatywność, kultura osobista, sumienność, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8391005507
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:

życiorys (CV);

list motywacyjny;

dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;

kwestionariusz osobowy;

oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;

inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).

Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zarządzania zasobem miejskim w Referacie Zarządzania Zasobem Miejskim w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, w terminie do dnia 22 sierpnia 2022 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2022-08-23 19:30:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności