Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-08-12

Sprzątaczka - Sobolewo, podlaskie

Data dodania: 2022-07-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Pracodawca: Zespół Szkół im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe

Numer oferty: StPr/22/2253

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Podlaska 8, 15-509 Sobolewo, powiat: białostocki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Codzienne utrzymanie czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń.
1.Sprzątaczka szkolna jako pracownik samorządowy, podlega w swych prawach i obowiązkach służbowych przepisom stosownych ustaw.
2.Sprzątaczka szkolna współpracuje z dyrektorem szkoły i pracownikami pedagogicznymi w wychowaniu młodzieży oraz dba o utrzymanie porządku w szkole i należytej dyscypliny pracy.
3.Zachowując się taktownie wobec przełożonych, uczniów i interesantów oraz postępując zgodnie z wymaganiami karności służbowej, sprzątaczka szkolna unika w swej pracy wszystkiego, co mogłoby obniżyć poszanowanie, jakim winien się cieszyć jako pracownik państwowy i pomocnik wychowawcy młodzieży.
4.Sprzątaczkę szkolną winna cechować: sumienność i punktualność w wykonywaniu obowiązków, troska o ład i porządek oraz dbałość o należyty stan mienia szkolnego, poszanowanie przełożonych, uprzejmość i życzliwość w stosunku do nauczycieli, uczniów i interesantów oraz właściwa kultura życia codziennego.
5.Bezpośrednim przełożonym sprzątaczki szkolnej jest dyrektor szkoły, względnie jego zastępca.
6.Sprzątaczka szkolna obowiązana jest do pełnienia swoich obowiązków w czasie, miejscu i charakterze określonym przez dyrektora szkoły.
7.W czasie zajęć służbowych sprzątaczce szkolnej nie wolno oddalać się ze szkoły bez zezwolenia dyrektora szkoły lub osoby do tego upoważnionej.
8.Sprzątaczkę szkolną obowiązuje zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej i służbowej za powierzony odcinek pracy i mienie społeczne.
9.Sprzątaczka szkolna zobowiązana jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
10.Sprzątaczkę szkolną obowiązują inne prace zlecone przez dyrektora szkoły lub osobę upoważnioną.

Zakres obowiązków mających na celu utrzymanie czystości i porządku przez sprzątaczkę szkolną:

Obowiązki codzienne
1.Codzienne utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń :
a)Sale lekcyjne
- wywietrzyć klasy po zajęciach,
- podlać kwiaty,
- wytrzeć wilgotną szmatką tablice,
- zamieść podłogę i przetrzeć na mokro,
- wytrzeć kurze na meblach, ławkach oraz urządzeniach audiowizualnych,
- przetrzeć parapety na mokro,
- oczyścić kosze ze śmieci,
b)Toalety/korytarze
- po każdej przerwie międzylekcyjnej sprawdzić czystość w toaletach i stan techniczny urządzeń,
- przetrzeć na mokro korytarze,
- wymyć sedesy i pisuary oraz dezynfekować środkami do tego przeznaczonymi,
- wymyć posadzkę, muszle i przeprowadzić dezynfekcję,
- uzupełnić brakujące środki czystości.
c)Schody zewnętrzne i posesja szkoły
systematyczne opróżnianie koszy zewnętrznych,
zbieranie papierów, butelek i innych zanieczyszczeń na placu szkolnym, boiskach szkolnych, placu zabaw oraz skateparku,
zmiatanie schodów,
pielęgnacja zieleni , wyrwanie chwastów, czyszczenie chodników zewnętrznych poprzez wyrywanie chwastów.
2.Po zajęciach szkolnych i wykonaniu prac porządkowych należy sprawdzić czy wszędzie zostały zamknięte okna, drzwi zewnętrzne, sprawdzić kurki wodociągowe, wyłączyć wszystkie zbędne źródła światła i elektryczności.
3.Zamykanie/otwieranie obiektu szkolnego oraz bram.
4.Segregacja odpadów.

Sprzątanie okresowe: /raz w miesiącu/
1.omieść szczotką sufity i ściany,
2.wytrzeć kurze z przedmiotów wiszących /obrazy , godła/,
3.przetrzeć na mokro stolarkę/ drzwi/,
4.wymyć okna jeżeli jest taka potrzeba,
5.usunąć plamy z ławek , mebli,
6.wymyć podłogi maszyna czyszczącą,
7.wymyć muszle , sedesy i pisuary oraz przetrzeć kafelki,

Sprzątanie generalne( ferie zimowe i letnie)
1.omieść wszystkie sufity i ściany we wszystkich pomieszczeniach szkolnych,
2.odkurzyć na mokro wszystkie obrazy , tablice wiszące na ścianach,
3.przetrzeć na mokro wszystkie powierzchnie olejne,
4.wysprzątać gruntownie szafki uczniowskie,
5.przetrzeć wszystkie podłogi na wilgotno, w miarę możliwości maszyną czyszczącą,
6.wymyć wszystkie okna i parapety,
7.gruntownie posprzątać sanitariaty,
8.dbać o kwiaty doniczkowe i rabaty kwiatowe.
W przypadku remontu bieżącego lub kapitalnego sprzątaczki pracują wg dodatkowych ustaleń. Wykonują wszystkie inne czynności wynikające z potrzeb szkoły zlecone przez dyrektora.
Sprzątaczka podczas pracy odpowiada za majątek znajdujący się na terenie szkoły.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 do 3 250 PLN
Opis wynagrodzenia: Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6-ciu miesięcy;
Wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z kategorią zaszeregowania w przedziale 2 250 zł 3 250 zł, pozostałe składniki wynagrodzenia zgodnie z regulaminem wynagradzania obowiązującym w placówce;
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: I.Wymagania niezbędne:
1.Obywatelstwo polskie;
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe:
4.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
5.Wykształcenie minimum zawodowe,
II.Wymagania dodatkowe:
1.Sumienność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań,
2.Umiejętność dobrej organizacji pracy,
3.Dyspozycyjność, odpowiedzialność,
4.Umiejętność pracy w grupie,
5.Schludność i higiena osobista,
6.Wysoka kultura osobista

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zespół Szkół im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie
NIP: 9661625687
REGON: 052130890
Krótki opis działalności gospodarczej: DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
Adres www: www.szkolasobolewo.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Podlaska 8, 15-509 Sobolewo, powiat: białostocki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty
1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
2.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
3.Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach do celów rekrutacji w brzmieniu Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej).

Uwaga! Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym jest mowa w art. 13a Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 201, poz. 1183) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.

Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie, ul. Podlaska 8 , sekretariat szkoły do dnia 12 sierpnia 2022 roku . do godziny 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Sprzątaczka ( liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły, a nie data stempla pocztowego ).
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) dalej RODO informuję, że:

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Sobolewie z siedzibą w Sobolewie przy ulicy Podlaskiej 8 reprezentowany przez Dyrektora.
2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
3.Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj.: Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: KP) oraz Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z art. 221 § 1 pkt. 1 3 KP a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w związku z art. 221 § 1 pkt. 4 6 KP.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych) konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5.Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
6.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje Pani/Panu prawo do: sprostowania danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, usunięcia danych, na postawie art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 7 RODO.
7.W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
9.Dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
10.Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 KP jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.



Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

data ostatniej modyfikacji: 2022-08-12 19:30:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności