Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-08-13

Stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa - Sztutowo, pomorskie

Data dodania: 2022-07-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: Urząd Gminy Sztutowo
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/22/0841

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: VII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .

1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów
w obiektach komunalnych.
2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców
robót poprawkowych.
3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na
zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.
4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami
i stanem faktycznym.
5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej
w pasach drogowych.
6. Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.
7. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów
komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz
sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego
i przygotowywanie umów w tym zakresie.
9. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji
i remontów obiektów komunalnych.
10. Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem
zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
11. Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.
12. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz
remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji
i remontów.
13. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich
urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku
Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych
nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi
i niemieszkalnymi.
14. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.
15. Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.
16. Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT przyjęcie środka trwałego
po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.
17. Sporządzanie sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
18. Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego
Planu Finansowego.
19. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie
ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych
i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów
dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo
rzeczowych.
20. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów,
chodników i obiektów mostowych.
21. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników
i obiektów mostowych.
22. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego
przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.
23. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.,
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na
lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony
na potrzeby prowadzonych postępowań.
26. Sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
27. Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków
zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru
umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów .
28. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
29. Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym
zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 25.08.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto ( wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji zawodowych)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie średnie lub wyższe preferowane z zakresu z budownictwa,
geodezji
V. znajomość przepisów prawa: ustawy kodeks postępowania administracyjnego , ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych , ustawy prawo budowlane , ustawy Prawo zamówień publicznych
znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
VI. Wymagania dodatkowe:
doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na
stanowiskach związanych z budownictwem.
umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość
nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze
stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji
powierzonych zadań, dyspozycyjność

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Sztutowo
NIP: 5780019666
REGON: 000545099
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Cich
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy
zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o
zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza
skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach
samorządowych
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 12.08.2022r., Godziny : do 15:00

data ostatniej modyfikacji: 2022-08-12 19:30:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności