Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-07-06

Specjalista ds. administracyjno-biurowych - Frombork, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2022-06-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Pracodawca: LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/22/0490

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 14-530 Frombork, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna biura. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących. Obsługa administracyjna posiedzeń organów LGD. Prowadzenie ewidencji uchwał organów LGD. Przygotowywanie projektów uchwał organów LGD, sprawozdań, protokołów, informacji oraz pism. Przygotowywanie projektów wniosków o wsparcie finansowe na realizację operacji przez LGD. Obsługa administracyjna szkoleń organów LGD oraz pracowników Biura Zarządu. Udzielanie beneficjentom informacji dot. problematyki wdrażania LSR. Obsługa wniosków składanych w ramach naborów. Obsługa administracyjna spotkań dla mieszkańców obszaru LGD. Gromadzenie danych i aktualizacja strony internetowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2022
Data zakończenia: 30.09.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • *Obsługa komputera
Szczegóły dotyczące uprawnień::
  • Prawo jazdy kategorii B

Wymagania pożądane

Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
  • rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
  • niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat pracy na podobnym stanowisku.
Umiejętności:
Wymagane:
- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa komputera i aplikacji biurowych,
- znajomość zagadnień PROW 2014-2020,
- znajomość Lokalnej Strategii Rozwoju LGD "Partnerstwo Północnej Warmii i Wysoczyzny Elbląskiej" na lata 2014-2023.

Preferowane:
-doświadczenie w aplikowaniu i rozliczaniu środków unijnych i krajowych,
-znajomość ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,
-dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, samodzielność i odpowiedzialność przy wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "PARTNERSTWO PÓŁNOCNEJ WARMII I WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ"
NIP: 5783002324
REGON: 28027424600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Braniewska 11, 14-530 Frombork, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bartłomiej Zięba
Nr telefonu: 55 231 12 52
E-mail: lgdpartnerstwo@o2.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy

data ostatniej modyfikacji: 2022-07-07 19:30:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności