Numer oferty: StPr/22/0575
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Cieszyńska 29, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, w tym:
• przyjmowanie oraz weryfikacja wniosków i załączonych dokumentów w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego,
• rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych
• udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 25.04.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera MS Ofice
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goleszowie
NIP: 5482202086
REGON: 070841908
Krótki opis działalności gospodarczej: Pomoc społeczna - Gmina Goleszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Cieszyńska 29, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krystyna Klimus
Nr telefonu: 33 4790554
E-mail: gops@gops-goleszow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail