Numer oferty: StPr/22/0334
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Warszawska 6c, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przyrządzanie i wydawanie posiłków typu fast-food.
Restauracja czynna w godzinach:
poniedziałek - czwartek od 13:00 do 22:00
piątek - sobota od12:00 do 24:00
niedziela od 12:00 do 22:00
Preferowane: dwa dni pracy i 2 dni wolne ale jest możliwość indywidualnego ustalenia godzin pracy z pracodawcą.
I umowa na okres próbny na okres 3 miesiące
II umowa na okres do 6 miesięcy
Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kucharze
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia:
- Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Książeczka sanitarno-epidemiologiczna lub orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych - konieczne.
Mile widziane doświadczenie. Chęć do pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PROFESOR BURGER RAFAŁ STĘPIEŃ
NIP: 6793070204
REGON: 384000347
Krótki opis działalności gospodarczej: Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Warszawska 6c, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Rafał Stępień
Nr telefonu: 737 540 092
E-mail: profesorburger@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - I kontakt koniecznie telefoniczny 737 540 092 w celu ustalenia terminu i godziny rozmowy kwalifikacyjnej.