Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-03-25

Stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej - Ostaszewo, pomorskie

Data dodania: 2022-03-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: Urząd Gminy w Ostaszewie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/22/0240

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Sporządzanie list płac pracowników, umów zleceń, umów o dzieło, ekwiwalentów dla strażaków OSP, ryczałtów sołtysów oraz diet radnych.
2. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników.
3. Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji i informacji o dochodach podatkowych pracowników.
4. Prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem pracowników.
5. Współpraca przy prowadzeniu ewidencji zdarzeń gospodarczych Urzędu Gminy i Organu - prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków Urzędu
i Organu.
6. Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku podinspektora ds. księgowości budżetowej.
7. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy
https://ugostaszewo.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2022
Wynagrodzenie brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie średnie lub wyższe.
Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane kierunki wykształcenia o profilu ekonomicznym lub rachunkowości i finansów.
2. Co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządowych na stanowiskach związanych z księgowością w tym przynajmniej rok w obszarze wynagrodzeń.
3. Znajomość aktualnie obowiązujących ustaw w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowym od osób fizycznych.
4. Znajomość klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej.
5. Dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność i umiejętność pracy w zespole.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
INNE: INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
1. Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Ostaszewo, ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo.
2. Praca przy komputerze.
3. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy 8 godz. dziennie.
4. Pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nie określony.
5. Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Ostaszewie
NIP: 5791769595
REGON: 000539851
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY
1. Curriculum vitae, z opisem przebiegu kariery zawodowej i innymi dokumentami mogącymi określić przydatność kandydata do pełnienia funkcji.
2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodny z wymogami art.221 ustawy Kodeks pracy).
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
4. Kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy.
5. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności.
6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
7. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
8. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na wymienionym stanowisku.
11. Oświadczenie kandydata o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
13. Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: za zgodność z oryginałem oraz podpis i data. Brak ww. klauzuli na kopiach dokumentów stanowić będzie błąd formalny złożonej oferty.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW

1. Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Ostaszewie lub wysłać na adres Urzędu Gminy w Ostaszewie: ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo.
2. Termin składania dokumentów do dnia 25 marca 2022 r. do godz. 15:30.
3. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
4. Dokumenty, które wpłyną po terminie lub w inny niż określony w pkt. 1 sposób, nie będą rozpatrywane.
5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania.
6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostaszewo w zakładce Oferty pracy.

Treść ogłoszenia znajduje się na stronie urzędu Gminy:
https://ugostaszewo.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 25.03.2022r., Godziny : do 15:30

data ostatniej modyfikacji: 2022-03-25 19:30:34
Komentarze
 
Polityka Prywatności