Numer oferty: StPr/22/1230
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: GEN. STANISŁAWA MACZKA 12, 76-032 Mielenko, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - sprzątanie jednostek mieszkalnych i części ogólnych
umowa zlecenie na okres 6 miesięcy
praca na dwie zmiany w przedziale godzinowym 08:00-18:00
miejsce wykonywania pracy :HP&R Mielno ul. gen. St. Maczka 12; HP&R Rowy ul. Wczasowa 3/5 ; HP&R Ustronie Morskie ul. Polna 4A; HP&R Niechorze ul. Wschodnia 1 ; HP&R Pobierowo ul. Zachodnia 8K; HP&R Kołobrzeg (Grzybowo) ul. Nadmorska 24A
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 50.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2022
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: m-c/ + wyżywienie, zakwaterowanie
Zawód: pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: TAK
Zapewnienie zakwaterowania: TAK
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- gimnazjalne
- zasadnicze zawodowe
- średnie ogólnokształcące
- pomaturalne/policealne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: pracowitość
dobry stan zdrowia
dokładność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: HOLIDAY PARK & RESORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
NIP: 7851800879
REGON: 36348497900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: FRYDERYKA CHOPINA 1J, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Karaś
Nr telefonu: 516 375 387
E-mail: magdalena.karas@holidaypark.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail