Do warszawskiego biura szukamy dobrze zorganizowanej osoby posiadającej podstawową wiedzę z dziedziny administracji, finansów i koordynacji biura + minimum pół roczne doświadczenie w tym zakresie. Będziesz odpowiedzialny za utrzymanie dobrego flow pracy w biurze, utrzymanie i rozwoju administracji w firmie oraz za obsługę klienta. Masz również unikatową okazję intensywnej nauki oraz bezpośredni wpływ na tworzenia administracji naszego polskiego oddziału.
GŁÓWNE ZADANIA:
TWÓJ PROFIL:
Mile widziane doświadczenie przy obsłudze sekretariatu i status studenta/ ucznia.
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
“Positive vibes” always is the king!
Rynkowe wynagrodzenie + premie uznaniowe za terminową, jakościową pracę.
Umowę zlecenie lub współpracę B2B.
Możliwość pracy zdalnej – możliwość pracy z takiego miejsca jakiego chcesz + elastyczne godziny pracy.
Fantastyczną możliwość nauki różnych umiejętności twardych oraz zarządczych i przywódczych.
Szkolenia podnoszące kwalifikacje w ramach uznania za solidną pracę.
Masz bezpośredni wpływ na rozwój firmy i decyzje administracyjne.
JAK APLIKOWAĆ?
Skontaktuj się z nami wysyłając e-mail z tytułem "HR & Office Coordinator", dołącz swoje CV na adres email: tutornaasap@gmail.com
Forma zatrudnienia: 20-30h/ tydzień (elastyczny grafik)
Wynagrodzenie: 1500 - 2500pln / msc