StarDSL to firma międzynarodowa z siedzibą w Hamburgu, będąca europejskim liderem w zakresie dostarczania internetu satelitarnego.
Wymagania:
- telefoniczna oraz pisemna obsługa klienta w zakresie „internet satelitarny”,
- samodzielne rozpatrywanie wszelkich zapytań od nowych i stałych klientów,
- praca z bazą danych firmy i oprogramowaniem,
- organizowanie przesyłek do klientów oraz spółki w Hamburgu,
- prowadzenie statystyk i dokumentacji dot. stanu magazynu,
- kształtowanie i rozwój współpracy z zespołem w Hamburgu,
- aktywny udział w polepszaniu jakości działania firmy.
Kwalifikacje i wymagania:
- motywacja i zaangażowanie w kontaktach z klientem,
- biegła znajomość pakietu MS office,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, na poziomie C1-
warunek konieczny.
- umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, otwartość,
- wysoka kultura osobista i uprzejme podejście do klienta,
- samodzielność i kreatywność w działaniu.
Oferujemy:
- płatny staż, certyfikat,
- pracę w międzynarodowej, stale rozwijającej się organizacji,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego (szkolenia, podnoszenie kwalifikacji),
- zatrudnienie w ciekawej branży z szerokim wachlarzem wykonywanych zadań,
- współpraca z młodym zespołem z Hamburga,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość nawiązania stałej współpracy,
- dogodny dojazd pociągami WKD (20 minut od centrum Warszawy).
Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: rekrutacja@stardsl.pl
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
'Wyrażam zgodę na wprowadzanie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszym dokumencie, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego obecnie lub w przyszłości (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U. Nr 133 poz. 83
dodane przez Joanna