Reprezentuję Grafton Recruitment. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów gotowych do pracy w dziale obsługi klienta na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego z j. niemieckim Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klienta niemieckojęzycznego;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
- Administrowanie systemem zamówień;
- Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki, rozpatrywanie zwrotów, reklamacji
Wymagania
- Biegła znajomość j. niemieckiego min. C1 lub native speaker
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego min. A2
- Silne umiejętności komunikacyjne
- Dynamizm w działaniu, pozytywne nastawienie oraz zaangażowanie;
Korzyści
- Stabilne warunki współpracy na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia
- Pakiet socjalny
- Możliwość rozwoju
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o przesłanie CV na adres aneta.mozyrska@grafton.pl
dodane przez Aneta