Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.
Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.
Aktualnie do naszego biura w Krakowie poszukujemy:
Młodszy/a specjalista/ka ds. obsługi klienta w eksperckim dziale obsługi klientaMiejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Nr ref.: MS/WAW/0715
OBOWIĄZKI:
- rozpatrywanie zgłoszeń klientów indywidualnych i biznesowych,
- kontakt telefoniczny z klientami,
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów,
- praca przy obsłudze portali społecznościowych,
- obsługa telefoniczna klientów wewnętrznych,
- współpraca z innymi działami firmy,
- oferta nie dotyczy pracy w call center.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe lub osoby studiujące w systemie zaocznym,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
- zainteresowania nowymi technologiami,
- mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z o obsługą klienta,
- komunikatywność , skrupulatność, zdolności analityczne - to dodatkowe atuty.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę poprzez agencję,
- stałe wynagrodzenie,
- atrakcyjny system premiowy,
- szkolenia,
- ubezpieczenie i opiekę medyczną,
- narzędzia pracy,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza internetowego:
dodane przez Trenkwalder & Partner