Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2014-12-31 23:55

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Jeżeli jesteś dynamiczną osobą, nastawioną na wysoką jakość obsługi Klienta, a zarazem cenisz sobie elastyczność w wyborze godzin pracy, aplikuj do nas już teraz!

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom i instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.
 Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 Konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
z językiem niemieckim w Warszawie

Nr ref.: DB/ZOT/WAR
(zatrudnienie: przez firmę zewnętrzną)
 Zakres obowiązków:
pełna obsługa Klientów Banku przez telefon, m. in.:

  • realizacja dyspozycji Klientów
  • udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku

Wymagania:

  • dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym (24h)

data ostatniej modyfikacji: 2014-10-16 14:12:43
Komentarze
 
Polityka Prywatności