Jeżeli jesteś dynamiczną osobą, nastawioną na wysoką jakość obsługi Klienta, a zarazem cenisz sobie elastyczność w wyborze godzin pracy, aplikuj do nas już teraz!
Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom i instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
z językiem niemieckim w Warszawie
Nr ref.: DB/ZOT/WAR
(zatrudnienie: przez firmę zewnętrzną)
Zakres obowiązków:
pełna obsługa Klientów Banku przez telefon, m. in.:
Wymagania: