Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2014-03-10

Asystent Regionalnego Menedzera ds. gotowki.

Domowe, Na pełen etat, bez wymaganych przeprowadzek.

Twoje wynagrodzenie będzie zaczynać się od 3000-4000 euro razem z premiami zależnymi od rodzaju wybranego planu pracowniczego.
Wynagrodzenie będzie wypłacane w ramach naszego zwykłego procesu wypłat. Będziesz jednak otrzymywać również inne płatności. Oprócz wynagrodzenia zasadniczego, możesz również kwalifikować się do wypłaty rożnych dodatkowych za osiąganie wyników w rzetelnej pracy i pracowitość, zatem zwiększenie twojego całkowitego dochodu zasadniczo zależy od twojej przedsiębiorczości i wydajności.


Główne wymagania:
- Oczekiwane doświadczenie w pracy z gotówka np. bankowość, handel detaliczny, kasa fiskalna, windykacja itp.
- Inicjatywa, gotowość do uczenia się
- Dokładne i wydajne wprowadzanie danych;
- Zaawansowana obsługa komputera, z dobra znajomością pakietu Microsoft Office Suite;
Silne zdolności organizacyjne i zwracanie uwagi na szczegóły;

Główne obowiązki:

- Monitorowanie sald bankowych i koordynowanie codziennych przelewów gotówki
- Monitorowanie dziennych wpływów gotówkowych
- Sprawdzanie i przetwarzanie wniosków o elektroniczny przelew Śródków Inne obowiązki odpowiednio do potrzeb

Zadania:
- kompilowanie grafików płatności za towary dla dostawców, z
uwzględnieniem wniosków dostawców
- uzgadnianie harmonogramów i planów pracy z kierownikami działów
- monitorowanie transakcji miedzy klientami i dostawcami firmy
- przygotowywanie raportów dla menedżera i dokonywanie prezentacji
- ścisła współpraca z kierownikami biur i  pracownikami w sprawie zmian i poprawek w harmonogramie
- wykonywanie analizy porównawczej danych z planem sklepu i rzeczywista sprzedażą
- sugerowanie możliwych metod optymalizacji monitoringu transakcji.

Aby odnieść sukces na tym stanowisku, potrzebujesz:


- doświadczenie w kontaktach z klientami i dostawcami jest zaleta
- silne umiejętności interpersonalne, umiejętności budowania relacji
partnerskich z klientami
- doświadczenie w wyznaczaniu priorytetów i osiąganiu celów
- umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły oraz umiejętność pracy z liczbami
- elastyczne myślenie
- gotowość i chęć do poszukiwania nowych rozwiązań w rożnych sytuacjach
- zdolność do samodzielnej pracy i realizacji celów.
To niesamowita możliwość do otrzymania stałego zatrudnienia po
trzytygodniowym płatnym okresie zatrudnienia na próbę, jeżeli potrafisz dowieść swoich umiejętności i zaangażowania w prace.

Jeśli jesteś zainteresowany ta możliwością zatrudnienia i chcesz
dołączyć do naszej firmy na trzytygodniowy okres próbny, odpowiedz na te wiadomość - saisoneurope@mail.com. Pamiętaj, ze musisz mięć możliwość rozpoczęcia pracy w ciągu najbliższych dwóch tygodni.


data ostatniej modyfikacji: 2014-02-27 13:03:08
Komentarze
 
Polityka Prywatności