Runtime Polska Sp. z o. o. działa na rynku polskim od 2005 roku i jest częścią międzynarodowej grupy Runtime Group. Specjalizuje się w zatrudnianiu personelu tymczasowego oraz rekrutacji na stanowiska specjalistyczne.
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie,
• umiejętność nawiązywania kontaktów przez telefon, prowadzenia negocjacji oraz przekonywania,
• umiejętności badania oraz rozpoznawania potrzeb klienta,
• optymizm i odporność na stres,
• umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
• szybkość i chęć uczenia się zarówno teoretycznie, jak i w zakresie nabywania nowych praktycznych umiejętności zawodowych,
• znajomość języka niemieckiego na poziomie B1 i języka angielskiego na poziomie A2,
• wysoka motywacja i konsekwencja w dążeniu do postawionych celów,
• bardzo dobra znajomość środowiska Windows;
Obowiązki:
• pozyskiwanie nowych oraz bieżąca obsługa stałych klientów,
• tworzenie i systematyczne aktualizowanie bazy danych,
• umawianie spotkań handlowych,
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
• przygotowanie ofert handlowych,
• dbanie o dobry wizerunek firmy oraz satysfakcję klientów.
Mile widziane:
• minimum dwa lata doświadczenia w sprzedaży w Call Center - mile widziane
• znajomość rynku IT będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy:
• pracę na pełny etat,
• szerokie możliwości rozwoju,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• pracę w młodym i kreatywnym zespole specjalistów,
• atrakcyjne wynagrodzenie ok.15 zł brutto/h, ścieżka kariery.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: aplikacje-zgorzelec@runtimepolska.pl
Wszelkie informacje udzielamy pod nr tel.: 75 64 10 665
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"