Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2013-11-27 17:00

Specjalista ds. obsługi klienta obcojęzycznego

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Od 2002 roku stajemy naprzeciw najbardziej zaawansowanym projektom mając w zasięgu 3 niezależne specjalizacje: Progres HR, Progres Consulting oraz Progres Permanent Recruitment. Taka dywersyfikacja pozwoliła nam nie tylko stworzyć kompleksowy pakiet usług łączący w sobie profesjonalizm, elastyczność i indywidualizm, ale również zmieni

Customer Service Specialist

Miejsce pracy: Łódź

 

Obowiązki:

 

·         Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta z językiem:

- angielskim i niemieckim     lub

- angielskim i rosyjskim        lub

- angielskim i włoskim          lub

- angielskim i francuskim     lub

- angielskim i szwedzkim      lub

- angielskim i norweskim

·         Odpowiedzialność za całość procesu obsługi klienta,

·         Monitorowanie realizacji zleceń,

·         Przygotowanie zestawień i raportów,

·         Doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu.

 

Wymagania odnośnie kandydatów:

 

·         Bardzo dobra znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego lub rosyjskiego lub włoskiego lub francuskiego lub szwedzkiego lub norweskiego,

·         Mile widziani studenci studiów zaocznych bądź na ostatnim roku,

·         Dobra znajomość obsługi komputera,

·         Komunikatywność i wysoka kultura osobista,

·         Umiejętność pracy w zespolą oraz dobra organizacja pracy własnej,

·         Elastyczność,

·         Dyspozycyjność.

 

Oferta:

 

·         Praca w międzynarodowym środowisku,

·         Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwości rozwoju.

 

 

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV na adres osoby odpowiedzialnej za rekrutację: lukasz.zuber@grupaprogres.pl

dodane przez ProgresHr


data ostatniej modyfikacji: 2013-11-13 11:14:42
Komentarze
 
Polityka Prywatności