Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Od 2002 roku stajemy naprzeciw najbardziej zaawansowanym projektom mając w zasięgu 3 niezależne specjalizacje: Progres HR, Progres Consulting oraz Progres Permanent Recruitment. Taka dywersyfikacja pozwoliła nam nie tylko stworzyć kompleksowy pakiet usług łączący w sobie profesjonalizm, elastyczność i indywidualizm, ale również zmieni
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
· Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta z językiem:
- angielskim i niemieckim lub
- angielskim i rosyjskim lub
- angielskim i włoskim lub
- angielskim i francuskim lub
- angielskim i szwedzkim lub
- angielskim i norweskim
· Odpowiedzialność za całość procesu obsługi klienta,
· Monitorowanie realizacji zleceń,
· Przygotowanie zestawień i raportów,
· Doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu.
Wymagania odnośnie kandydatów:
· Bardzo dobra znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego lub rosyjskiego lub włoskiego lub francuskiego lub szwedzkiego lub norweskiego,
· Mile widziani studenci studiów zaocznych bądź na ostatnim roku,
· Dobra znajomość obsługi komputera,
· Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
· Umiejętność pracy w zespolą oraz dobra organizacja pracy własnej,
· Elastyczność,
· Dyspozycyjność.
Oferta:
· Praca w międzynarodowym środowisku,
· Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwości rozwoju.
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV na adres osoby odpowiedzialnej za rekrutację: lukasz.zuber@grupaprogres.pl
dodane przez ProgresHr