Dom maklerski KBC Securities pośredniczy w obrocie maklerskimi instrumentami finansowymi na rzecz inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych na Giełdzie Warszawskiej i rynkach zagranicznych. Obecnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko asystenta/asystentki maklera w naszym Punkcie Obsługi Klientów w Poznaniu. Jeżeli interesuje Cię praca w naszej firmie prześlij nam swoje CV.
ASYSTENT/ASYSTENTKA MAKLERA Miejsce pracy – Punkt Obsługi Klientów Poznań
Nr ref. AM - Poznań Zadania: kontakt z klientami, informowanie o usługach, produktach KBC Securities, umawianie spotkań z klientami, otwieranie rachunków inwestycyjnych / rejestrowanie danych lub zmiana danych klientów w systemie informatycznym, obsługa kancelaryjna POK / przygotowywanie, wysyłka korespondencji, bieżąca obsługa Klientów KBC Securities, wdrażanie nowoczesnych metod obsługi klientów.
Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia o profilu ekonomicznym (mile widziani studenci V roku i absolwenci uczelni ekonomicznych), silnej determinacji do osiągnięcia postawionych celów, znajomości zagadnień związanych z rynkiem kapitałowym, dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office, mile widziany ukończony kurs maklerski.
Oferujemy: pracę w znanej międzynarodowej instytucji finansowej (elastyczna forma zatrudnienia na ¾ etatu – umowa o pracę), możliwość podnoszenia kwalifikacji, pracę w ciekawym środowisku z dynamicznie rozwijającym się zespołem. opiekę lekarską w prywatnej służbie zdrowia.
W celu zgłoszenia swojej kandydatury prosimy osoby zainteresowane o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy: dariusz.stasiak@kbcsecurities.pl oraz grzegorz.zieba@kbcsecurities.pl
Prosimy o zamieszczenie w tytule wiadomości: „AM Poznań” oraz w załączonym CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)
dodane przez kalimera