Wymagania:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - warunek konieczny,
- bardzo dobrej znajomości sprzętu komputerowego i Internetu,
- wykształcenia min. średniego,
- znajomości technik sprzedaży oraz standardów obsługi klienta,
- łatwość nawiązywania kontaktu z klientami.
Zadania:
- serwis komputerów,
- sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego,
- profesjonalna obsługa klienta.
Oferujemy:
- niebanalną pracę w rozwijającej się firmie,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i osiąganych wyników,
- przyjazną atmosferę,
- możliwość szybkiego awansu na stanowiska kierownicze.
Dodatkowe informacje:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego z podaniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego (Sprzedawca/01). Uprzejmie informujemy, iż aplikacje bez zaznaczonego numeru referencyjnego nie będą rozpatrywane. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)
Kontakt: praca.plock@sprzetkom.pl
Źródło: pracuj.pl