Data ważności ogłoszenia: 2016-11-30

Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. angielskim

Obecnie do naszego centrum Cloud Infrastructure Services w Katowicach i Opolu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. angielskim

Szkolenia wstępne przygotują Cię do:

  • Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera

  • Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur

  • Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów

  • Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego

  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji

  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office

  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)

  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie
     

 

 

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij swoje CV na adres praca.pl@capgemini.com
w tytule wiadomości wpisując
CSA/ENG/2016.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

dodane przez Capgemini


data ostatniej modyfikacji: 2016-10-17 15:23:49
Komentarze
 
Polityka Prywatności