Numer oferty: StPr/24/0277
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sprzątanie oddziałów szpitalnych, gabinetów zabiegowych i lekarskich, pomieszczeń gospodarczych oraz zaplecza administracyjno- gospodarczego. Dezynfekcja urządzeń i pomieszczeń szpitalnych, wyposażenie łóżek w czystą pościel.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 15.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
Zawód: pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- gimnazjalne
- podstawowe
- zasadnicze zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: System i rozkład czasu pracy: zgodnie z harmonogramem i potrzebami zleceniodawcy.
Wymiar czasu pracy: inne ok 168 godzin miesięcznie. Praca w godzinach: 7:00 - 19:00 i 19:00 -7:00
Częstotliwość kontaktów z pracodawcą: poniedziałek-piątek 8:00 - 15:00
Okres zatrudnienia : 1 rok
Doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowgo.
Umiejętności - uprawnienia: zaświadczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
NIP: 8551583467
REGON: 812046670
Krótki opis działalności gospodarczej: Szpital miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Daria Dwornik
Nr telefonu: 91 32 67 352
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon