Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-06-04

Specjalista do spraw obsługi klienta (prace interwencyjne) - Siedlce, małopolskie

Data dodania: 2024-05-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0462

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Siedlce, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy; utrzymanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami; tworzenie strategii sprzedażowej; przygotowywanie ofert handlowych; udział w negocjacjach handlowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.05.2024
Data zakończenia: 19.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Okres zatrudnienia - 12 m-cy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie wyższe; staż pracy w zawodzie obsługa klienta - pożądany, ale nie jest niezbędny; znajomość j. niemieckiego - poziom rozszerzony; znajomość j. angielskiego - poziom podstawowy; znajomość obsługi komputera

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu: 183536307
E-mail: praca@pup.gorlice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-16 23:15:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności