Numer oferty: StPr/24/1867
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Głównym zadaniem jest udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp. Obsługiwane są połączenia przychodzące, bez sprzedaży. Główne kanały komunikacji to infolinia oraz czat. Zgłoszenia rejestrowane są w systemie CRM. Rozmowy są prowadzone z klientami bez użycia gotowych skryptów, zgodnie z opisanymi ścieżkami i procedurami.
Praca w godz. 6:30 - 22:00
Kontakt z pracodawcą: katarzyna.szubert@sigmacem.com
Oferta pracy dostępna w sali A
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności
komunikatywność/łatwość w nawiązywaniu kontaktu z drugą osobą
wysoka kultura osobista
umiejętność pracy w zespole i skupienie nad wspólnymi celami
sumienność w wykonywanych zadaniach
umiejętność radzenia sobie z presją czasu
podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sala A
Nr telefonu: 71 77 01 673
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv