Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-31

Referent ds. obsługi studentów i kształcenia praktycznego - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2024-05-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/0728

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Prosta 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi
przepisami i zarządzeniami.
2. Obsługa administracyjna spraw studenckich:
a) Prowadzenie akt osobowych studentów;
b) Korespondencji student - Prorektor, Prorektor student, przede wszystkim w aspekcie
zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów
(przygotowywanie decyzji), w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych;
c) Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich;
d) Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (karty egzaminacyjne, indeksy,
protokoły);
e) Pomoc przy rozliczeniu protokołów (wydruk, systematyzacja, archiwizacja);
f) Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów
egzaminów, dbanie o skuteczność wpisywania ocen).
g) Sporządzanie dokumentów dla studentów (legitymacji, zaświadczeń, wypisów ocen,
dyplomów, suplementów, suplementów w języku obcym).
3. Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych;
4. Prowadzenie bazy ruch studenta, a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji
skreślenia, reaktywacji, urlopu dziekańskiego, powtarzania semestru / przedmiotu /
seminarium dyplomowego, przeniesienia, przyjęcia po zakończeniu rekrutacji)
5. Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów
6. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot
7. Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie
wniosków on-line, telefoniczna i mailowa obsługa kandydatów, kontakt na fb z subkonta
RekrutacjaPSW, oraz w zakresie realizacji toku studiów: telefoniczna, mailowa
i tradycyjna obsługa studentów, przygotowywanie zaświadczeń, wypisów ocen, pomoc
w prowadzeniu sesji egzaminacyjnej, wydruk kart egzaminacyjnych wraz
z przygotowaniem do zaliczenia przez Prorektora).
8. Prowadzenie dziennika wydanych zaświadczeń (w tym WKU) oraz dziennika
korespondencji.
9. Przygotowywanie sprawozdań i statystyk wg dyspozycji Kierownika / Prorektorów /
Kanclerza.
10. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną oraz Odwoławczą Komisją Stypendialną
w zakresie:
a) przyjmowanie i wstępnej wersyfikacji wniosków o stypendium naukowe,
b) wypisywania decyzji o przyznaniu stypendium na podstawie protokołu Komisji
Stypendialnej,
c) dostarczenia decyzji stypendialnych studentom.
11. Udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu.
12. Dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz (gabloty / stojaki informacyjne)
13. Terminowe podawanie do wiadomości studentów niezbędnych informacji: komunikatów,
terminów konsultacji / egzaminów; wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja
ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie
na stronę internetową.
14. Obsługa programów Dziekanatu w systemie Pro-Akademia (m.in. e-dziekanat
wpisywanie ocen do programu, przygotowywanie zaświadczeń).
15. Organizacja / koordynacja kształcenia praktycznego w PSW:
opracowywanie/kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk
zawodowych,
Sprawowanie nadzoru nad dokumentami organizacyjnymi do odbywania zajęć
praktycznych/praktyk zawodowych,
Sprawowanie nadzoru merytorycznego na przebiegiem zajęć praktycznych/praktyk
zawodowych,
Sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych na z uwzględnieniem poszczególnych
semestrów i roczników studiów,
Prowadzenie pełnej dokumentacji kształcenia praktycznego (począwszy od dokumentacji
przed rozpoczęciem kształcenia praktycznego po zakończenie procesu wraz z rozliczeniem
wykonania całości kształcenia praktycznego),
Przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym w (zapisy do
grup, zestawienia do placówek medycznych),
Przedstawianie zestawień semestralnych do kwestury z wykonania zajęć
praktycznych na WNOZ.
16. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach.
17. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie przedsiębiorstwa z odpowiedzialnością
służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych.
18. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż.
stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków.
19. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek
z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej.
20. Zachowanie tajemnicy służbowej, a w szczególności danych o wynikach finansowych
Uczelni i wynagrodzeniach pracowniczych.

Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 27.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność szybkiego uczenia się

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : mile widziane wykształcenie wyższe, w tym licencjat, możliwość negocjacji wynagrodzenia
[Umiejętność 1] : znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie
[Inne] : Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, umiejętność obsługi
komputera i pakietów biurowych, nieposzlakowana opinia. Osoby nie spełniające powyższych wymagań uprzejmie prosimy
o zaniechania aplikowania.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA
NIP: 5811722066
REGON: 191871175
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Prosta 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Bandźmiera
Nr telefonu: 539269360
E-mail: kadry@psw.kwidzyn.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres:
kadry@psw.kwidzyn.edu.pl do dnia 31.05.2024 r
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo
do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Klauzula zgody umieszczana na CV, umożliwiająca przeprowadzenie rekrutacji.
Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Klauzula zgody umieszczana na CV, umożliwiająca długie przechowywanie.
Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-30 19:30:14
Komentarze
 
Polityka Prywatności