Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-15

Starszy referent (w sekcji nadzoru archiwalnego) - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2024-04-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Toruniu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0698

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych
o twórcach akt,
2) prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem
archiwalnym oraz skanowanie rzeczowych wykazów akt kompletowanych w teczkach nadzoru dla
potrzeb bieżącej pracy Sekcji,
3) prowadzenie i bieżąca aktualizacja Rejestru zezwoleń na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej
zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznym podziałem nadzorowanych jednostek
organizacyjnych,
4) opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne
objęte nadzorem archiwalnym,
5) analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej
oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dla jednostek organizacyjnych
objętych nadzorem archiwalnym,
6) udział w ekspertyzach archiwalnych wyznaczonych decyzją dyrektora,
7) nadzorowanie przygotowania dokumentacji z jednostek organizacyjnych, opiniowanie spisów akt
do przekazania,
8) opiniowanie otrzymanych protokołów i spisów akt wydzielonych z zasobu Archiwum
do zniszczenia oraz wnioskowanie o wydanie zezwolenia na zniszczenie tych akt,
9) uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych organizowanych w Archiwum,
10) prowadzenie szkoleń uzupełniających w Archiwum z zakresu postępowania z materiałami
archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowej,
11) prowadzenie szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją dla
jednostek nadzorowanych przez Archiwum,
12) zaznajamianie się z przepisami o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych,
przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad udzielania
pierwszej pomocy oraz ich przestrzeganie,
13) udział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,
14) wykonywanie innych poleceń przełożonych, dotyczących zadań nieobjętych niniejszym zakresem
obowiązków, lecz związanych z zadaniami Archiwum, o ile nie są one sprzeczne z przepisami
prawa pracy lub umowy o pracę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 060 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze brutto 4.600,00 zł + 10% premii
regulaminowej
(pierwsza umowa na okres próbny 3-miesiące)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w pracy w zespole
  • obsługa komputera - pakiet programów office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem pracy (niezbędne):
- wykształcenie: średnie/wyższe
- wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata (przy wykształceniu średnim) staż pracy
ogółem udokumentowany świadectwami pracy,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie/wyższe kierunkowe: Archiwistyka i zarządzenie dokumentacją,
Administracja, Historia, Wojskoznawstwo,
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność opracowywania i redagowania pism urzędowych oraz bardzo dobra znajomość zasad
pisowni i interpunkcji języka polskiego,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego,
- bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność,
- odporność na stres,
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych
ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz resortu obrony
nar

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Toruniu
NIP: 9562288838
REGON: 34090172500125
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Snopkowska
Nr telefonu: 261432907
E-mail: awt@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- w przypadku posiadania, kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego
dodostępu do informacji niejawnych,
- w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa osobowego - oświadczenie o wyrażeniu zgody
na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r.
o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2023.756 ze zm.),
- kopie dotychczasowych świadectw pracy potwierdzających posiadanie doświadczenia w pracy
w wymiarze co najmniej 3 lat (dotyczy osób z wykształceniem średnim),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania).
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć do dnia 15.05.2024 r.
- decyduje data wpływu oferty do urzędu,
- miejsce składnia dokumentów:
3
Archiwum Wojskowe w Toruniu
ul. gen. Józefa Chłopickiego 1-7
87 105 Toruń
Informacje inne:
- kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/e zostaną poinformowani telefonicznie o terminie testu
i rozmowy wstępnej;
- dokumenty złożone w formie aplikacji nie będą zwracane;
- wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
- aplikację należy składać w kopercie zamkniętej z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko Starszego
referenta w Sekcji Nadzoru Archiwalnego;
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone
po zakończeniu procedury rekrutacji;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261-432-907 w godz. 8.00-14.00,
- budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, bez podjazdu dla wózków
inwalidzkich, w budynku brak windy osobowej.
KLAUZULA INFORMA

pozostałe informacje na stronie: https://wbh.wp.mil.pl/pl/pages/oferty-pracy-2019-03-22-b5e3/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-07 23:15:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności