Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-17

Pozostali inżynierowie budownictwa - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2024-04-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Numer oferty: StPr/24/1742

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjną i remontową Sądów na obszarze Apelacji Wrocławskiej.
2. Opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych.
3. Zlecanie opracowania dokumentacji projektowej.
4. Okresowe prowadzenie analiz wykonania budżetu.
5. Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów.
6. Kontrola realizacji inwestycji i remontów sądów na terenie Apelacji Wrocławskiej.
7. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi przez Oddział Inwestycji zadaniami.
8. Przygotowywanie projektów zleceń, umów na roboty budowlane, dostawy i usługi, realizowane na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu zamówień publicznych Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
9. Udział w pracach komisji przetargowych.
10. Uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych.
11. Przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji powykonawczej odbieranego zadania.
12. Przygotowywanie projektów pism dotyczących procedury zwalniania zabezpieczenia należytego wykonania umów na roboty budowlane.
13. Prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych.
14. Przygotowywanie dokumentacji finansowej dotyczącej przekazywania użytkownikom do eksploatacji środków trwałych.
15. Prowadzenie teczek aktowych i rejestru spraw załatwianych przez Oddział Inwestycji oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum, w stanie określonym przepisami powszechnie obowiązującymi i wewnętrznymi uregulowaniami.
16. Inne czynności zlecone przez Kierownika Oddziału Inwestycji.
OFERUJEMY:
1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
2. w razie potrzeby możliwe wyjazdy w ramach delegacji służbowej do sądów Apelacji Wrocławskiej.
3. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4. dodatek stażowy naliczany od wynagrodzenia zasadniczego, po pięcioletnim stażu pracy 5%, następnie wzrastający o 1% za każdy kolejny rok pracy aż do osiągnięcia poziomu 20%);
5. ponadto pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków);
6. możliwość otrzymania nagrody uznaniowej;
7. świadczenia socjalne;
8. możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego;
9. możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Praca w godz. 7:30-15:30
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Termin złożenia dokumentów: do dnia 17 maja 2024 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
1. Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, w godzinach urzędowania sądu, tj. od 7.30 do 15.30;
2. Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl

*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem, najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej.

3. Drogą pocztową /w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 28 maja 2024 r.
4. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem K-110-32/24 Konkurs na stanowisko inspektora / specjalisty / głównego specjalisty w Oddziale Inwestycji Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław.
Oferta dostęna w sali D, B
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:
na stanowisku inspektora - do 7.500 zł
na stanowisku specjalisty do 8.000 zł
na stanowisku głównego specjalisty - do 8.500 zł plus dodatek stanowiskowy w kwocie do 1.126 zł.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali inżynierowie budownictwa
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), budowlane
Uprawnienia:
  • Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Przy ubieganiu się na stanowisko inspektora: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych.
2. Przy ubieganiu się na stanowisko specjalisty: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Przy ubieganiu się na stanowisko głównego specjalisty: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie.
4. Znajomość obsługi komputera (w tym: pakietu biurowego MS Office, wyszukiwarki internetowej, poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych.
5. Umiejętność obsługi programu do kosztorysowania robót budowlanych.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych.
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
9. Nieprowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
11. Brak formalnych przeszkód do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 756).
12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów, zarządzeń, wytycznych w tym między innymi w zakresie tajemnicy służbowej i państwowej, ochrony mienia, bhp. oraz p.poż.
13. Dbałość o stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz bieżące zaznajamianie się
ze zmianami przepisów prawnych i uregulowań wewnętrznych dotyczących spraw
z zakresu działania Oddziału Inwestycji.
14. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności: z Oddziałem
do spraw Planowania i Budżetu, Oddziałem Finansowym, Oddziałem Gospodarczym, oraz Głównym specjalistą ds. zamówień publicznych.
15. Samodzielność, rzetelność, kreatywność, komunikatywność. Pracownik powinien przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole. Posiadać zdolności analityczne.
16. Posiadanie odpowiedniego poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej.
17. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.).


Wymagania dodatkowe (mile widziane):
1. Znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
2. Znajomości aktualnych przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Znajomość ustawy o rachunkowości.
4. Doświadczenie w realizacji wydatków w jednostkach sektora finansów publicznych.
5. Znajomość zasad funkcjonowania sądownictwa oraz prowadzenia gospodarki finansowej
i działalności inwestycyjnej sądów.
6. Znajomość zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami.
7. Znajomość podstawowych zasad rachunkowości oraz systemu SAP.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
NIP: 8991734166
REGON: 005965788
Krótki opis działalności gospodarczej: RP.II.411-74/08
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kandydat składa następujące dokumenty:
1. Podania o przyjęcie na wolne stanowisko w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, adresowane do Dyrektora Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, (z podaniem danych teleadresowych oraz wskazaniem numeru konkursu);
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. CV.
4. Życiorys uwzględniający przebieg pracy i osiągnięcia zawodowe.
5. Oświadczenie o posiadanym wykształceniu (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu);
6. Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu);
7. Oświadczenia kandydata dotyczące:
a) posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych;
b) nieposzlakowanej opinii;
c) niekaralności za przestępstwa lub przestępstwo skarbowe;
d) nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
e) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy;
f) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata na pracownika;
g) braku formalnych przeszkód do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 756),
h) wyrażenie zgody/ bądź brak zgody na przetwarzacie danych osobowych na potrzeby dalszej rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-07 23:15:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności