Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-16

Customer support representative - specjalista ds. wsparcia klienta - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2024-04-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: MOVATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Numer oferty: StPr/24/1696

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wołowska 18, 51-116 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie wsparcia klientom/partnerom/zespołom terenowym Hitachi Vantara przez telefon, e-mail, Internet, narzędzie do zarządzania sprawami, tłumaczenie na żądanie itp. w języku tureckim.
2. Jasna i precyzyjna komunikacja z klientami w formie pisemnej i ustnej oraz prowadzenie dokładnych i aktualnych zapisów w naszym systemie śledzenia spraw.
3. Utrzymywanie odpowiedzialności za powierzone zadania.
4. Analizowanie i dokumentowanie problemów, rekomendowanie rozwiązań i przekazywanie problemów przełożonemu.
5. Obsługa call-center i operacji terenowych zgodnie z procesem.
6. Udostępnianie raportów dziennych przed zakończeniem zmiany.
7. Bieżąca obsługa spraw i e-maili w czasie trwania zmiany.
Praca na czas określony: 1 rok
Godziny pracy 6:00 - 22:00
Kontakt z pracodawcą: magdalena.bialobrzewska@movate.com lub 660779626.
Oferta pracy dostęna w sali G
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy brak wymagań, jęz. turecki C2 w mowie i piśmie

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MOVATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8942923335
REGON: 02060546600000
Krótki opis działalności gospodarczej: RP.II.411-125/08
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wołowska 18, 51-116 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 660779626
E-mail: magdalena.bialobrzewska@movate.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-07 23:15:18
Komentarze
 
Polityka Prywatności