Numer oferty: StPr/24/0062
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 26-640 Skaryszew ., powiat: radomski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obowiązki:
kompleksowa organizacja pracy biura
dbanie o płynność obiegu dokumentów w firmie
obsługa połączeń telefonicznych
obsługa poczty elektronicznej
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przekazywanie jej odpowiednim osobom w biurze
wystawianie faktur
przygotowywanie list obecności
porządkowanie dokumentacji
prowadzenie podręcznej kasy
wydawanie kluczyków do samochodów, kart
przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego
okazjonalne odbieranie i nadawanie przesyłek krajowych i zagranicznych
przyjmowanie gości i interesantów
przygotowywanie pomieszczeń, poczęstunku na wizyty gości, serwowanie poczęstunku dla gości, organizacja cateringu, rezerwacja hoteli dla gości w razie potrzeby
obsługa spotkań firmowych
organizacja delegacji służbowych pracowników
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: TAK
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 12.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: umowa o pracę tymczasową ( od 1 miesiąca do 18 miesięcy)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik biura
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
- kurs: prawo jazdy kategorii B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : inicjatywy i dynamiki w działaniu; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; wysokiej kultury osobistej.
[Umiejętność 1] : komunikatywności, otwartości na ludzi i wyzwania, optymizmu, umiejętności współpracy; bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, zaradności,
[Inne] : Oferujemy:
możliwość zdobycia doświadczenia, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
przyjazną atmosferę w zespole
bardzo dobre warunki pracy
stabilne zatrudnienie
niezbędne narzędzia pracy na stanowisku pracy
otwartość na nowe pomysły podnoszące standardy pracy
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6462934639
REGON: 243614930
Nr KRAZ: 18909
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BŁAWATKOWA 5/24, 41-908 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Stępień
Nr telefonu: 722220055
E-mail: d.stepien@kpspionki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail