Data ważności ogłoszenia: 2016-11-30
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM OBCYM
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą, która rozwija swoją działalność na terenie Warszawy. Nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!
ZNASZ JĘZYK OBCY I CHCIAŁBYŚ UŻYWAĆ GO W SWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
WŁOSKI / NIEMIECKI / FRANCUSKI / CZESKI LUB SŁOWACKI? CHĘTNIE POZNAMY CIĘ BLIŻEJ!
ZNASZ TYLKO JĘZYK POLSKI? ŻADNA PRZESZKODA, TAKIE OSOBY RÓWNIEŻ SĄ MILE WIDZIANE
Aktualnie poszukujemy osób do:Telefonicznej i mailowej obsługi klienta zagranicznego z elementami dosprzedaży:- odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji,- wykonywanie połączeń do klientów w sprawie złożonego przez niego zamówienia,- zaproponowanie klientowi czegoś więcej w myśl tego co już kupił.Dlaczego WARTO:-kontakt z żywym językiem obcym – konwersacja z native speakerem, możliwość obcowania z kulturą oraz specyfiką takiego klienta, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych oraz sprzedażowych- stabilne zatrudnienie w oparciu o długotrwałą współpracę, pełny lub niepełny etat (z możliwością ustalenia indywidualnego grafiku)- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji (przeciętnie 2 500 - 3 000zł netto);- pensja wypłacaną zawsze w terminie- przejrzysty i motywujący system prowizyjny;- szkolenia umożliwiające osiąganie dobrych wyników na każdym etapie wg indywidualnych potrzeb, nie nie tylko na początku. Chcemy abyś osiągał świetne wyniki - oznacza to #zarobek dla obu stron! - dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy a także herbaty czy soków zamawianych specjalnie na Twoje życzenie. Ponadto mamy dla Ciebie świeże owoce dostarczane 2 razy w tygodniu;- elastyczne podejście i wyrozumiałość - możesz bez problemu wziąć dzień wolny czy zaplanować urlop a w sytuacji choroby spokojnie wyzdrowieć.- świetna atmosfera w firmie, - wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.OCZEKUJEMY: swobodnej komunikacji w danym języku obcym, pozytywnego nastawienia i otwartości, chęci i zaangażowania, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV pod adres: warszawa@tivron.com
dodane przez Ewelina
data ostatniej modyfikacji: 2016-11-03 13:39:38