Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2016-11-30

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM OBCYM

Lokalizacja:

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą, która rozwija swoją działalność na terenie Warszawy. Nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!

ZNASZ JĘZYK OBCY I CHCIAŁBYŚ UŻYWAĆ GO W SWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
WŁOSKI / NIEMIECKI / FRANCUSKI / CZESKI LUB SŁOWACKI? CHĘTNIE POZNAMY CIĘ BLIŻEJ!
ZNASZ TYLKO JĘZYK POLSKI? ŻADNA PRZESZKODA, TAKIE OSOBY RÓWNIEŻ SĄ MILE WIDZIANE 
 

Aktualnie poszukujemy osób do:

Telefonicznej i mailowej obsługi klienta zagranicznego z elementami dosprzedaży:

- odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji,

- wykonywanie połączeń do klientów w sprawie złożonego przez niego zamówienia,

- zaproponowanie klientowi czegoś więcej w myśl tego co już kupił.

Dlaczego WARTO:

-kontakt z żywym językiem obcym – konwersacja z native speakerem, możliwość obcowania z kulturą oraz specyfiką takiego klienta, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych oraz sprzedażowych
- stabilne zatrudnienie w oparciu o długotrwałą współpracę, pełny lub niepełny etat (z możliwością ustalenia indywidualnego grafiku)
- atrakcyjne ‪wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji (przeciętnie 2 500 - 3 000zł netto);
- pensja wypłacaną zawsze w terminie
- przejrzysty i motywujący system prowizyjny;
- ‪szkolenia umożliwiające osiąganie dobrych wyników na każdym etapie wg indywidualnych potrzeb, nie nie tylko na początku. Chcemy abyś osiągał świetne wyniki - oznacza to ‪#‎zarobek dla obu stron!
- dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy a także herbaty czy soków zamawianych specjalnie na Twoje życzenie. Ponadto mamy dla Ciebie świeże owoce dostarczane 2 razy w tygodniu;
- elastyczne podejście i ‪wyrozumiałość - możesz bez problemu wziąć dzień wolny czy zaplanować urlop a w sytuacji choroby spokojnie wyzdrowieć.
- świetna atmosfera w firmie,
- wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.

OCZEKUJEMY: swobodnej komunikacji w danym języku obcym, pozytywnego nastawienia i otwartości, chęci i zaangażowania, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV pod adres: warszawa@tivron.com 

dodane przez Ewelina


data ostatniej modyfikacji: 2016-11-03 13:39:38
Komentarze
 
Polityka Prywatności