Data ważności ogłoszenia: 2016-09-02
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych.
Jeżeli jesteś osobą, która:
- potrafi budować długotrwałe relacje oraz nawiązywać kontakty biznesowe
- zna podstawowe produkty bankowe
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
- interesuje się rynkiem finansowym oraz zna konkurencję
- cechuje się wysoką kulturą osobistą oraz wysoko rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi (w tym umiejętnościami perswazji i negocjacji)
- szybko się uczy i chce się dalej rozwijać
- ma nienaganną dykcję
- posiada min. średnie wykształcenie
- w praktyce obsługuje aplikacje MS Office
- jest dyspozycyjna minimum 120h/miesięcznie
- posiada doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut)
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- aktywnej sprzedaży produktów Banku przez telefon
- telefonicznej obsłudze Klientów Banku
- udzielaniu informacji o ofercie Banku
- pracy w systemie zmianowym
Wybranym osobom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (etat na start!) lub elastyczny czas pracy i umowa zlecenie
- atrakcyjny system premiowy
- system płatnych szkoleń podnoszących kwalifikacje
- dodatkowy stały miesięczny bonus pieniężny za obsługę Klientów w języku angielskim
- prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Aplikuj online: https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/kariera/aktualne-oferty-pracy.html
dodane przez Alior Bank
data ostatniej modyfikacji: 2016-08-03 11:36:17