Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2015-02-28

Administrator IT / Helpdesk

Lokalizacja:

Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać internet w biznesie. Od 15 lat bada internautów pod kątem korzystania z mediów cyfrowych, tworząc w ten sposób unikalny socjodemograficzny profil e-konsumentów. Mierzy oglądalność stron www i aplikacji, a także materiałów audio i wideo z poszczególnych źródeł ruchu, tj. komputerów, tabletów i smartfonów. Gemius działa w 36 krajach w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie (region EMEA).

Administrator IT / Helpdesk

Dlaczego praca w Gemius jest pracą dla Ciebie?

  • ponieważ realizowane przez nas projekty są nowatorskie i nieprzeciętne
  • zbieramy dziennie 12 mld rekordów zawierających informacje o odsłonach na witrynach naszych klientów, zawierających średnio około 500 bajtów danych; to średnio ponad 140 tys. takich rekordów na sekundę – w szczycie nawet 200 tys.,
  • korzystamy z wysoko dostępnego rozproszonego systemu plików MooseFs,
  • w naszym rozproszonym systemie plików trzymamy informacje o wszystkich odsłonach na stronach naszych klientów od stycznia 2001 – w sumie ponad 15 bilionów rekordów,
  • ponieważ oferujemy Ci elastyczne formy współpracy i godziny pracy,
  • proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, bardzo dobre relacje między pracownikami),
  • będziesz mógł/mogła korzystać z firmowych kuchni wyposażonych w zdrową żywność i inne artykuły,
  • będziesz mógł/mogła wybrać jedną z dofinansowanych przez firmę kart (medyczna, sportowa),
  • ponieważ dajemy możliwość zdobywania wiedzy i poszerzania horyzontów w międzynarodowym zespole doświadczonych ekspertów,
  • ponieważ doceniamy ambicję i nieszablonowe myślenie,
  • ponieważ jesteśmy firmą rozpoznawaną nie tylko w kraju, ale i na świecie.

Osoba, która dołączy do Działu Administratorów IT, będzie pracowała w zespole doświadczonych pracowników, rozwijającym infrastrukturę nowoczesnej firmy badającej internet. Będzie miała możliwość wykazania się przy rozwiązywaniu problemów związanych z przetwarzaniem dużych ilości danych oraz możliwość dalszego rozwoju w kierunku administracji systemami, prowadzenia obliczeń Big Data lub programowania.

Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna?

  •     wsparcie techniczne dla użytkowników systemów MS Windows oraz Linux®,
  •     instalacja i konfiguracja nowych stacji roboczych,
  •     zarządzanie licencjami na oprogramowanie,
  •     opieka nad firmową siecią, nadawaniem dostępów, serwerami usług lokalnych.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  •     bardzo dobrej znajomości systemów Ubuntu Linux®, MS Windows XP/Vista/7,
  •     bardzo dobrej znajomości aplikacji Microsoft Office/OpenOffice.org,
  •     bardzo dobrej znajomością komputerów PC,
  •     znajomości zagadnień sieciowych (TCP/IP, LAN),
  •     znajomości języka angielskiego,
  •     samodzielności, dokładności i komunikatywności.

Dodatkowymi atutami będą

  •     podstawy administracji serwerami Linux®,
  •     umiejętność automatyzacji pracy za pomocą skryptów (Bash, Python).

Proces rekrutacji

Kilkuetapowa rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych, której wyniki są podstawą zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną. Kolejny etap to rozwiązanie przez kandydatów rekrutacyjnego zadania, które ocenione będzie przez przyszłych przełożonych. Wyłoniona w procesie selekcji osoba zaproszona zostanie na rozmowę, gdzie omawiane będą szczegóły współpracy.

Jak złożyć dokumenty
Aby aplikować wypelnij formularz na stronie: 
https://www.gemius.pl/pl/praca/17/10/app

dodane przez anita.pulawska@gemius.com


data ostatniej modyfikacji: 2014-12-30 10:33:36
Komentarze
 
Polityka Prywatności