Obowiązki: - Bieżące czynności administracyjne - Bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym (korespondencja email, odbieranie telefonów) - Wsparcie działu sprzedaży - e-Marketing - Tworzenie materiałów promocyjnych (newslettery, broszury informacyjne) - Nadzór zaopatrzenia i realizacja zamówień
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
- Płynna znajomość angielskiego w mowie i piśmie
- Świetna znajomość środowiska internetowego
- Dobra organizacja pracy
- Zdolność szybkiego przyswajania i wykorzystania nowych informacji
- Łatwość w tworzeniu form pisemnych (polski i angielski)
Mile widziane:
- Doświadczenie w marketingu
- Wiedza dotycząca działania AdWords i SEO
- Znajomość branży VoIP i mobilnych aplikacji
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Zdolności w zakresie copy- i content writingu
- Dodatkowe języki obce
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- istotny zakres samodzielności
- stały rozwój i zdobywanie nowych kompetencji
- doświadczenie w firmie o globalnie rozpoznawalnej marce
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu na adres: i.matenska@voipswitch.com
dodane przez voipvps