Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum oferującego innowacyjne usługi z zakresu finansów księgowości oraz IT dla swoich klientów na całym świecie, poszukujemy dynamicznych kandydatów do działu obsługi klienta z językiem francuskim lub niemieckim lub holenderskim. Jest to wielka szansa dla osób, które chciałyby rozwijać się zawodowo w wielonarodowym i wielojęzycznym środowisku
Opis stanowiska:
- Budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z Klientami
- Monitorowanie i zapewnienie zleceń
- Rozwiązywanie problemów i zapytań Klientów
- Zapewnienie wysokiej jakości usług
- Przestrzeganie procedur wewnętrznych
- Okresowe raportowanie
- Współpraca z innymi działami
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość języka francuskiego lub niemieckiego lub holenderskiego - warunek konieczny
- Znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office
- Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne kluczowe do pracy w centrum obsługi klienta takie jak: doskonałe zdolności komunikacyjne, nastawienie na klienta, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Opiekę medyczną
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie związaną z środowiskiem IT
- Pracę w systemie rotacyjnym 24/7
dodane przez antal