Data ważności ogłoszenia: 2015-07-31
Technik Helpdesk
O Firmie
Connectmedica – jesteśmy agencją kreatywną i działamy w obszarze zdrowia. Tworzymy zintegrowaną komunikację dla branży medycznej, farmaceutycznej i innych związanych ze zdrowiem.
Wyróżnia nas ponad 15 lat doświadczenia we współpracy z branżą medyczną, środowiskiem lekarskim i farmaceutycznym. Współpracujemy
z największymi firmami farmaceutycznymi w Polsce.
Tworzymy najlepsze aplikacje mobilne dla biznesu farmaceutycznego oraz innowacyjne rozwiązania dla wzmo
ZADANIA:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań od klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego.
- Pomoc użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów Software'owych i Hardware'owych.
- Sporządzanie raportów/ sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
- Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych.
- Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego.
- Dokonywanie modyfikacji w systemie informacyjnym wynikających z bieżących potrzeb użytkowników.
- Koordynowanie kampanii e-mailowych.
WYMAGANIA:
- Komunikatywność, dokładność, spostrzegawczość.
- Doświadczenie w pracy w kontaktach z użytkownikami komputerów.
- Znajomość sprzętu komputerowego.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Podstawowa znajomość HTML oraz systemów operacyjnych Windows i Linux.
- Bardzo dobra organizacji pracy.
- Nastawienie na rozwój w branży nowoczesnych technologii.
- Otwartość na nowe zagadnienia, technologie oraz gotowość do nauki.
- Wykształcenie informatyczne - mile widziane.
OFEROWANE WARUNKI:
- Elastyczne godziny pracy.
- Udział w projektach wykorzystujących najnowsze technologie.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
- Możliwość dalszego rozwoju w dziale IT.
dodane przez connectmed
data ostatniej modyfikacji: 2015-07-01 09:24:22