Serwis Praca za granicą - ogłoszenia - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2022-03-31

Konsultant infolinii travel assistance (bez sprzedaży) - Ostrava, Czechy

Kraj: Czechy

Data dodania: 21.02.2022
Dodane przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
Pracodawca: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: : 24 331 660 712

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 28. října 3348/65, Ostrava, Czechy Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: •obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
•weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących świadczeń
•organizacja pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców (np. zorganizowanie wizyty w placówce medycznej lub wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu za granicą)
•współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.5
Data rozpoczęcia: 01.03.2022
Data zakończenia: 28.02.2023
Wynagrodzenie brutto: od 27 000 CZK
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie. Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2. Znajomość języka niemieckiego, francuskiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem. Biegła znajomość języka polskiego (język ojczysty). Prawo jazdy kat B. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Obsługa pakietu MS Office.Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Dyspozycyjność i elastyczność (praca zmianowa + 2 weekendy pracujące w miesiącu). Umiejętność organizowania swojej pracy. Chęć pracy w trybie hybrydowym (3 dni Home Office, 2 dni stacjonarnie z biura). Dojazd do biura w Ostrawie (Czechy).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Krótki opis działalności gospodarczej: AXA Assistance jest częścią międzynarodowej Grupy AXA. Naszą rolą jest przede wszystkim pomoc klientom posiadającym ubezpieczenie assistance w zaskakujących dla nich sytuacjach życia codziennego (np. wypadek, choroba, opóźniony lot), w Polsce jak i na świecie. Nasi partnerzy biznesowi, to tak jak my, znane na świecie firmy, które klienci od lat darzą zaufaniem.
Adres www: www.axa-assistance.cz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Na adres e-mail bezpośrednio do pracodawcy: helena.hrivova@axa-assistance.cz wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz kraju Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Na adres e-mail bezpośrednio do pracodawcy: helena.hrivova@axa-assistance.cz wpisując w temacie wiadomości nazwę stanowiska oraz kraju

data ostatniej modyfikacji: 2022-04-01 19:30:07
Komentarze
 
Polityka Prywatności