ZADANIA:
Po
wstępnym, 2 miesięcznym szkoleniu we Francji będziecie pełnić swoje
obowiązki w naszym polskim oddziele w Warszawie. Waszym zadaniem będzie
sprawowanie funkcji łącznika miedzy naszą fabryką, naszymi klientami
oraz naszymi przedstawicielami.
W Polsce, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Obsługę telefoniczną klientów;
- Sporządzanie ofert, zamówień, faktur w programie używanym przez naszą firmę;
- Zarządzanie zaległymi płatnościami i śledzenie sporów;
- Kontrolowanie rachunków kosztów przedstawicieli;
- Kontrola organizacji przedstawicieli (harmonogramy wizyt, rozmowy telefoniczne);
- Stworzenie i aktualizacja bazy danych klientów i osób decyzyjnych;
- Asysta i śledzenie ogólnych wydatków firmy (kontrakty i faktury);
- Sporządzanie różnych statystycznych raportów i przekazywanie ich przełożonym (koszty, działalność handlowa);
- Organizacja konferencji dla klientów.