Praca w Angielskiej Agencji Pracy.Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało min: - opieka oraz nadzór nad grupą pracowników zatrudnianych przez Agencję, - prowadzenie dokumentacji poszczególnych kandydatów( odnotowywanie wszystkich nieobecności, przekazywanie wniosków urlopowych,zwolnień lekarskich przełożonemu) - dbanie o to aby nowi pracownicy rozpoczynali pracę zgodnie z wcześniej ustaloną przez pracodawcę datą, - asysta i wsparcie przy szkoleniu nowych pracowników, - ścisły kontakt i współpraca z działem Human Resources oraz przełożonym
Wynagrodzenie:
16tyś. funtów rocznie.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,umiejętność
dobrej organizacji pracy,konieczne prawo jazdy kat B.
Zapewniamy:
pomoc w przygotowaniu życiorysu i niezbędnych do zatrudnienia dokumentów,
tłumaczenie życiorysów, ofertę pracy u sprawdzonych pracodawców, podpisanie w
Polsce umowy pośrednictwa pracy w której zostaną zawarte szczegółowe warunki
zatrudnienia, zorganizowanie zakwaterowania, organizację transportu, opiekę
podczas trwania kontraktu.
Dokumenty:
CV w języku angielskim prosimy przesyłać na adres fabryki@lsj.pl podając w temacie- Team Leader+ Imię i nazwisko.
Kontakt:
LSJ Agencja Pracy, ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim życiorysie dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie
Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)